اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز آمل اعلام کرد:

آملی‌ها دومین بدهکاران مازندران به شرکت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان آمل گفت: آمل در رتبه دوم بدهی به شرکت گاز استان مازندران قرار داد.

آملی‌ها دومین بدهکاران مازندران به شرکت گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حشمت‌الله باوفا صبح امروز در جلسه هدفمندکردن یارانه‌ها با اشاره به اینکه باید در دریافت یارانه‌های نقدی خود و مدیریت آن برنامه‌ریزی داشته باشیم، اظهار داشت: این یارانه‌ها جایگزین یارانه‌هایی است که به بخش‌هایی خدماتی چون گاز پرداخت می‌شد.
وی با بیان اینکه با افزایش نرخ گاز در برخی بخش‌هاف بدهی‌های مردم به این شرکت افزایش یافته است، گفت: قائمشهر در رتبه نخست بدهی‌ها به شرکت گاز مازندران قرار دارد.
باوفا با تاکید بر اینکه آمل در رتبه دوم بدهکاران به شرکت گاز استان مازندران قرار دارد، افزود: در مواردی که میزان بدهی‌ها بیش از اندازه باشد تقسیط صورت می‌گیرد.
 
* طلب 14.5میلیارد تومانی شرکت گاز از آملی‌ها
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون بخش‌های مختلف مصرف‌کننده گاز در شهرستان آمل 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به شرکت گاز بدهی دارند، یادآور شد: از 11 بخش در شهرستان آمل بهای گاز دریافت می‌شود.
باوفا با اشاره به اینکه مصارف خانگی در آمل 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به شرکت گاز بدهکار هستند، گفت: واحدهای صنعتی 3.4 میلیارد ریال، کشاورزی7.4میلیارد ریال، خدمات 3 میلیارد ریال، اماکن دولتی 4.7 میلیارد ریال، 40میلیون ریال ورزشی، آموزشی 1.3میلیارد ریال، حمل و نقل 3.2میلیارد ریال، نان فانتزی 873میلیون ریال، نانوایی سنتی 1.9 میلیارد ریال و اماکن مذهبی 911 میلیون ریال به این شرکت بدهی دارند.
 
 * 16 واحد صنعتی در آمل گازدار می‌شوند
 رئیس اداره صنایع شهرستان آمل نیز از گازرسانی به 16 واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش فارس، منوچهر معتمدی با اشاره به اینکه براساس طرح هدفمندکردن یارانه‌ها مقرر شده بود که  30درصد درآمد حاصل از این طرح به بخش صنعت بازگردد، افزود: برای واحدهای صنعتی تسهیلات بازسازی و نوسازی تا سقف 40میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی با اعلام اینکه برای دریافت این تسهیلات هشت واحد صنعتی در آمل معرفی شده‌اند، تصریح کرد: سه واحد از این تعداد تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز در مرحله بررسی پرونده قرار دارند.
معتمدی با تاکید بر اینکه در بخش تامین سوخت نیز دولت کمک‌هایی به بخش صنعت داشته است، گفت: دولت برای هر کیلوگرم گاز مایع 300 تومان و مازوت50 تومان بلاعوض به بخش صنعت کمک می‌کند.
وی با بیان اینکه در این طرح واحدهایی که هزینه انرژی بالایی دارند و یا اینکه واحدهای آنها قابل نظارت نیست دچار چالش شده‌اند، یادآور شد: برای کمک به این دو بخش باید کارهای کارشناسی صورت گیرد.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان آمل با اشاره به گازرسانی به واحدهای صنعتی این شهرستان اظهار داشت: گازرسانی به شرکت نساجی بابکان 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه 16 واحد صنعتی نیز برای گازرسانی شناسایی شده‌اند، یادآور شد: یک واحد از این تعداد در خارج از شهرک صنعتی قرار دارد.
معتمدی با اشاره به تعهدات دولت در زمینه ایجاد اشتغال بیان کرد: در این زمینه شهرستان آمل به خوبی عمل کرده‌است.
وی گفت: در این زمینه باید حفظ اشتغال گذشته نیز مدنظر قرار داشته باشد.
 انتهای ‌پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول