اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح طرح گازرسانی مرادلو؛

40 روستای مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به بخش مرادلوی مشگین‌شهر 40 روستای واقع شده در مسیر نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

40 روستای مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات گازرسانی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت:همزمان با دهه فجر امسال علاوه بر شهر مرادلو 40 روستای واقع شده در مسیر نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون 75 پروژه گازرسانی در نقاط مختلف استان در حال اجراست و تا پایان سال جاری 187 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد. 
خدایی افزود: امسال برای گازرسانی به مناطق مختلف استان اردبیل 610 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.
این مسئول با اشاره اینکه لوله‌کشی گاز استان 11 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است، ابراز داشت: امیدواریم تا ابتدای سال 91 و با بهره‌‌برداری از پروژه‌های در حال اجرا این وضعیت بهبود یابد.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل مشکلات اخیر جایگاه‌های CNG‌ و تعطیلی تعدادی از جایگاه‌های استان را مربوط به پرداخت نکردن بهای گاز مصرفی از سوی جایگاه‌داران عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه فرماندار مشگین‌شهر نیز با بیان اینکه درصد برخور‌داری شهرستان مشگین‌شهر از گاز لوله‌کشی به رغم سردسیر بودن از دیگر مناطق استان پایین‌تر است، خواستار توجه بیشتر مسئولان شرکت گاز به این موضوع شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول