اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر بی‌احتیاطی اتفاق افتاد؛

انفجار کپسول گاز 4 مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از انفجار یک کپسول بر اثر نشت گاز در یک کارگاه نجاری خبر داد.

انفجار کپسول گاز 4 مجروح برجای گذاشت
محمد‌جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: در ساعت 23 شب گذشته انفجار کپسول گاز در یک کارگاه نجاری موجب آتش‌سوزی و فرو ریختن آوار شد که به مجروح شدن چهار نفر در این حادثه انجامید.
وی اضافه کرد: پس از اطلاع از این حادثه دو دستگاه آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم به محل حادثه اعزام شد تا مجروحین حادثه را که دچار سوختگی شده بودند به مراکز درمانی انتقال دهند.
باقری در ادامه با اشاره به انجام 139 ماموریت شهری و برون شهری توسط اورژانس قم در یک روز گذشته بیان کرد: از این تعداد ماموریت 68 مورد مربوط به تصادفات جاده‌ای با 81 مجروح و 42 مورد مربوط به تصادفات موتوری با 50 مجروح که به بستری شدن 33 نفر منجر شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افزود: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با گاردریل در اتوبان قم – تهران با چهار مجروح از موارد شاخص این تصادفات بوده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول