اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال ثبت شد؛

تولید روزانه 123 هزار بشکه گاز مایع در جنوب‌

خبرگزاری فارس: مدیر تولید شرکت‌ ملی‌ مناطق‌ نفت‌ خیز جنوب‌ از میانگین تولید روزانه 123 هزار بشکه گاز مایع در شش ماه نخست سال جاری در این شرکت خبر داد.

تولید روزانه 123 هزار بشکه گاز مایع در جنوب‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از مناطق نفت‌خیز جنوب، عبدالامیر حویزاوی اظهار داشت: از این میزان روزانه بیش از 116 هزار بشکه تحویل مجتمع پتروشیمی بندر امام شد و بقیه برای تزریق امتزاجی در میدان رامشیر مورد استفاده قرار گرفت.
وی افزود:  همچنین در این دوره این شرکت به طور متوسط روزانه حدود 32 هزار بشکه نفت تولید داشت که حدود 19 هزار بشکه آن به مجتمع پتروشیمی بوعلی و نزدیک 12 هزار بشکه به بندر صادراتی ماهشهر انتقال یافت.
حویزاوی گفت: در شش ماه نخست امسال روزانه حدود 110 میلیون متر مکعب گاز طبیعی نیز تولید که بخشی از آن برای مصارف خانگی و صنعتی به شرکت ملی گاز ایران تحویل و بخش دیگر برای تزریق در میدان‌های نفتی استفاده شد.
شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بزرگترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران است که در استان‌های خوزستان و بخش‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در زمینه تولید نفت، گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.
انتهای پیام/غ30
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول