اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد:

پخش 5000 دقیقه برنامه‎ انتظامی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بیش از 5 هزار دقیقه برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی با هدف سطح ارتقا دانش آگاهی‌های انتظامی و اجتماعی شهروندان از صدا و سیما مرکز گلستان بخش شد.

پخش 5000 دقیقه برنامه‎ انتظامی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان، عسگر ساوری در جمع کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: احساس امنیت محصول نظام اجتماعی حاکم بر جامعه و دلیلی بر کارآمد بودن نظام اجتماعی جامعه است.
وی تصریح کرد: احساس امنیت محصول نظام اجتماعی حاکم بر جامعه و دلیلی بر کارآمدی نظام اجتماعی جامعه است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان تلاش در راستای ارتقا آگاهی‎ها و بسط فرهنگ خود کنترلی و قانونگذاری و انضباط و پیشگیری اجتماعی را مهمترین دلیل تشکیل معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مدیریت احساس امنیت نیز یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.
ساوری بیان کرد: احساس امنیت که معطوف به جنبه ذهنی و روانی انسان‎ها است در یک طبقه‎بندی کلی به معنای فقدان ترس و نگرانی در ابعاد مختلف بوده و قلمرو آن از فرد تا اجتماع می‎تواند گسترش یافته و حیطه‎های مختلفی را از جمله ناامنی شغلی روانی، سیاسی را در برگیرد.
وی با بیان اینکه احساس ناامنی در صورت از سطح و محدود، مشخصی در فرد و جامعه افزایش یابد می‎تواند واکنش و پیامدهای غیرقابل پیش‎بینی را شامل شود و افزود: احساس عدم امنیت در برخی از کشورها به واسطه نوع حکومت و افزایش بزهکاری عدم کنترل مجرمان ناشی از عدم امنیت در جامعه است و به کلی فقدان امنیت احساس آن را در جامعه کاهش می‎دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه در برخی از جوامع با وجود امنیت مقبول احساس امنیت در شهروندان به نسبت وجود امنیت رقم بالاتری را نشان می‎دهد، گفت: متاسفانه در کشور ما به میزانی که امنیت وجود دارد احساس امنیت کمتری در بین شهروندان مشاهده می‎شود.
ساوری رسانه‎های گروه‎ها را به دلیل تاثیرگذاری و باورها مردم نقش قابل توجهی در ارتقا احساس امنیت ایفا می‎کنند، تصریح کرد: در همین راستا طی شش ماهه نخست امسال بیش از 5 هزار دقیقه برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی با هدف سطح ارتقا دانش آگاهی‎های انتظامی و اجتماعی شهروندان از صدا و سیما مرکز گلستان بخش شد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه مصاحبه‎ها و پخش برنامه‎های این چنینی در افزایش احساس امنیت در بین شهروندان تاثیرات به سزایی داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول