اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از 25 پروژه در خلخال

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل در دور جدید سفرهای شهرستانی از 25 پروژه نیمه‌تمام و در دست اجرای خلخال بازدید کرد.

بازدید معاون عمرانی استاندار اردبیل از 25 پروژه در خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام مشگین‌شهر اظهار داشت: در دور جدید سفرهای استاندار اردبیل و معاونین اولویت با بخش‌ها و روستاهاست که سعی می‌کنیم در بازدید از طرح‌های مختلف زمینه رفع موانع اجرایی برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها را فراهم کنیم.
وی بیان داشت: پروژه‌های گازرسانی به روستاهای سردسیر خلخال را پیگیری می‌کنیم و در کنار آن مصمم به اجرای طرح‌های هادی روستایی و راه روستایی هستیم.
این مسئول در مورد کارخانه سیمان خلخال گفت: این کارخانه در حال حاضر فعال است و تنها مشکل آن برق و گاز کارخانه است که تاکنون سرمایه‌گذار درخواست انشعاب نکرده است.
بیگدلو ادامه داد: با هماهنگی مسئولان در این دستگاه‌ها مقرر شده است که سرمایه‌گذار درخواست خود را در این زمینه ارائه کند تا هر چه زودتر نیازمندی آنها برطرف شود.
معاون عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: با تعامل خوب برخی از دستگاه‌های ذی‌ربط در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی کارخانه سیمان خلخال خواهیم بود تا بخشی از نیازمندی‌های سیمان منطقه و کشور تامین شود.
بیگدلو در ادامه سخنان خود به ساخت سدهای معیشتی در خلخال اشاره کرد و افزود: سد معیشتی درو در بخش شاهرود خلخال 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال نیز اعتبار مناسبی از منحل اعتبارات ماده 10 برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: با اجرایی شدن این سد 250 هزار هکتار از اراضی شیب‌دار تبدیل به باغ شده و 70 هکتار اراضی دیم تبدیل به آبی ‌می‌شود.
بیگدلو اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را پروژه‌هایی با پیشرفت 70 درصد اعلام کرد و گفت: تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام استان تکمیل نشده و به بهره‌برداری نرسد امکان اجرا و آغاز طرح‌ها و پروژه‌های جدید وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دیدار معاون عمرانی استاندار اردبیل با امام جمعه خلخال نیز رسیدگی جدی به وضعیت محرومیت خلخال و تخصیص اعتبارات بیشتر مورد تاکید قرار گرفت.
امام جمعه خلخال در این جلسه اظهار داشت: محرومیت از چهره خلخال می‌بارد و این محرومیت شایسته شهرستانی با سابقه 80 سال فرمانداری و حاکمیت در نظام اسلامی نیست.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری توسعه روز افزون را شایسته و برازنده مردم خلخال اعلام کرد و افزود: این شهرستان در قیاس با سایر شهرستان‌ها پیشرفت متوازن نداشته است.
وی بیان داشت: در نظام اسلامی مردم باید طعم و مزه برخورداری از امکانات و مبانی رفاهی را بچشند چرا که امروز دیگر بهانه‌ای در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم نداریم.
رشتبری در پایان سخنان خود ابراز داشت: توسعه‌ای که امروز در کشورمان رخ داده است توسعه قابل قبول اما رو به جلوست که در این مسیر رو به جلو نباید شهرستانی در محرومیت و نداری قرار گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول