اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

مردم مهمان کلانتری‌ها می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ انتظامی استان قم گفت: مردم و شهروندان قمی همزمان با هفته نیروی انتظامی می‌توانند با حضور در کلانتری‌های سطح شهر از نحوه خدمت‌رسانی ماموران ناجا آگاه شوند.

مردم مهمان کلانتری‌ها می‌شوند
مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از 13 الی 20 مهر ماه اظهار کرد: در گذشته هفته نیروی انتظامی دارای تاریخ مشخص و ثبت شده بر روی تقویم‌ها نبود، اما با عنایت مسئولان نسبت به این نهاد، این تارخ به ‌عنوان هفته نیروی انتظامی ثبت شد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا، از مردم خواست تا با حضور در کلانتری‌های سطح شهر از نحوه خدمت‌رسانی ماموران ناجا آگاه شوند و در صورت نیاز تقدیر و تشکر خود را نسبت به این عزیزان ابراز دارند چراکه موجب افزایش روحیه خدمت در میان ماموران ناجا می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه گاهی برخی مشکلات در نحوه خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد، گفت: مردم می‌توانند با حضور در کلانتری‌ها انتقادات و پیشنهادهای خود را به صورت حضوری مطرح کنند و به برطرف کردن این مشکلات کمک کنند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 13 مهر ماه، اعلام کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده‌های‌ شهدا، عیادت از بازنشستگان ناجا و دیدار با مراجع عظام، از جمله فعالیت‌های معنوی ناجا در هفته‌ نیروی انتظامی است.
توکلی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، قدردانی از کارکنان برتر سال گذشته ناجا، افتتاح پروژه‌های عمرانی مربوط به نیروی انتظامی، آزادسازی وسایل نقلیه توقیف شده، اطلاع‌رسانی در خطبه‌های نماز جمعه، برپایی زنگ امنیت در مدارس، برگزاری راهپیمایی خانوادگی، برپایی چهار نمایشگاه سیار در شهر که آسیب‌های اجتماعی همان منطقه را به تصویر می‌کشد، را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی ناجا در هفته‌ نیروی انتظامی عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به ویزیت رایگان درمانگاه ناجا در ایام هفته نیروی انتظامی، گفت: همشهریان محترم می‌توانند با مراجعه به درمانگاه حضرت زینب(س) در هفته نیروی انتظامی، رایگان ویزیت شوند و بیماری خود را درمان کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه این نیرو قصد دارد در هفته نیروی انتظامی یک صبحگاه مشترک برگزار کند، افزود: تکریم و رسیدگی به وضعیت سربازان نیروی انتظامی و تلاش برای بهبود آن، از جمله اقدامات درون سازمانی ناجا است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول