اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

الگوهای پوشش اسلامی ترویج شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: الگوهای پوشش اسلامی باید ترویج شود.

الگوهای پوشش اسلامی ترویج شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه پوشش نور و نجابت که از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه توجه به مقوله فرهنگ از دغدغه‌ها و نیازهای جامعه است، بیان داشت: در شرایط کنونی سردمداران نظام سلطه جهانی با بهره‌گیری از بهترین اشکال و فضاهای مجازی تمام اهداف را صرف از بین بردن فرهنگ اسلامی دارند و زمینه اضمحلال فرهنگ را فراهم می‌کند.
ابرهیمی با اشاره به اینکه نقش حزب الله در مقابله با اهداف نظام سلطه موثر است، تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مربوط به مقابله با اهداف نظام سلطه اقتدار فرهنگی است که نشات گرفته از اصولی است که مورد تاکید رهبری بوده و باید در داخل و خارج کشور اجرا شود.
وی عنصر عفاف و حجاب را از مولفه‌های فرهنگی دانست و گفت: نظام اسلامی به امر عفاف و حجاب تاکید دارد و برگزاری نمایشگاه فعالیت خوبی در این بخش است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در شرایط حساس جامعه نظام اسلامی توانسته است اسلام ناب را از خود در منطقه ارائه دهد، بیان داشت: دشمن با کمترین هزینه توانسته در حوزه فرهنگ عمومی و خانواده نفوذ کند و تراوش فرهنگی بیگانه را در بین مردم ساری و جاری سازد.
این مسئول خاطرنشان کرد: سال‌های اخیر رهبری دستوری به شورای فرهنگ عمومی دادند که در بحث پوشش اسلامی نوعی پوشش که مطابق فرهنگ بومی و سنتی باشد طرح و به جامعه معرفی کند که بعد از سال‌ها نتوانستیم الگوی مناسبی در پوشش اسلامی ارائه دهیم.
ابراهیمی با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره به تبلیغ انواع مدها می‌پردازد، گفت: ماهواره و رسانه‌های مجازی ابزار تبلیغی استکبار شده و بعد از 24 تا 48 ساعت کمپانی‌های تولیدی پوشاک اقدام به تولید و ترویج لباس مد غربی می‌کنند.
وی یادآور شد: برخی خانواده‌ها شکایت از نبود فروشگاهی مناسب که بتوانند لباسی مطابق نیاز روز که با فرهنگ جامعه اسلامی ایرانی هماهنگ باشد شکایت دارند که این امر خود نوعی آسیب اجتماعی و فرهنگی است که در جامعه حاکم شده است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر در مقابل فرهنگ غرب انفعالی عمل کنیم جامعه کلکسیونی از مدهای وارداتی در کشور ایجاد می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نبود فضای نمایشگاهی مناسب فرهنگی را در استان مازندران یکی از عوامل مهم کاستی‌های فرهنگی دانست و اذعان داشت: فضایی در مرکز شهر ایجاد شود تا زمینه مناسبی را برای بازدید قشر جوان جامعه فراهم آورد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول