اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

دختران باید از حضرت معصومه (س) الگو بگیرند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همه دختران ما از حضرت معصومه (س) باید الگو بگیرند، تصریح کرد: دختر نمونه بودن در تقوا، علم، عفت و حجاب است به طوریکه این رفتار موجب خشنودی آن حضرت می‌شود.

دختران باید از حضرت معصومه (س) الگو بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فاطمه ایزدی شامگاه سه‌شنبه در جشن زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت در کرمان برگزار شد، اظهار داشت: دین اسلام دین شاد و شادی آفرین است و بعضی از افراد برداشت درستی از دین ندارند و تصور می‌کنند که دین اسلام دین غم و اندوه است.  
وی افزود: زیارت حضرت معصومه (س) آن قدر فضیلت و کرامت دارد که حضرت آیت‌الله مرعشی نجفی در عالم رؤیا حضرت فاطمه (س) را می‌بیند و ایشان می‌فرماید «هر وقت دلتان برای من تنگ شد به دیدن دخترم فاطمه معصومه (س) بروید».
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه همه دختران ما از حضرت معصومه (س) باید الگو بگیرند، تصریح کرد: دختر نمونه بودن در تقوا، علم، عفت و حجاب است به طوریکه این رفتار موجب خشنودی آن حضرت می‌شود.  
ایزدی گفت: به این دلیل به امام رضا (ع) رضا می‌گویند که خیلی زود راضی می‌شود و کسانی که به حرم ایشان می‌روند، انتخاب شده خود امام (ع) هستند.  
وی بیان کرد: ما نمی‌دانیم که چگونه وارد حرم ائمه اطهار (ع) خود شویم، چون یاد گرفته‌ایم با ناراحتی و اشک و آه وارد شویم تا حاجت‌های خود را بگیریم در صورتی که با شادی هم می‌توان وارد شد و حاجت گرفت.
ایزدی تصریح کرد: یکی از نیازهای روح مریض و خسته ما که به آن جواب می‌دهد، قرآن و آن هم از نوع موسیقی قرآن است که عبارت از بیات، صبا و حجاز است و از هرکدام در لحظه‌های ویژه می‌توان استفاده کرد.
یوسفی یکی از خادمان امام رضا (ع) نیز در این مراسم اظهار داشت: همه افراد با هر مقام و شایستگی به دیدن امام رضا (ع) می‌آیند و حتی بعضی از موجودات دیگر هم به دیدن ایشان می‌آیند.  
وی افزود: امام صادق (ع) به امام موسی بن جعفر (ع) فرمودند «دانای خاندان پیامبر اسلام (ص) از نسل تو است».  
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول