اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کاهش جرائم خشن در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری شاهد کاهش جرائم خشن در آذربایجان غربی هستیم.

کاهش جرائم خشن در آذربایجان غربی
محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در زمینه عملکرد نیروی انتظامی وضعیت قابل قبول و راضی‌کننده‌ای داریم و در تلاش هستیم وظایف خود را به نحو مطلوب‌تری انجام دهیم.
وی با اشاره به آمار عملکرد نیروی انتظامی در شش ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: در این مدت میزان سرقت مسلحانه در استان با 75 درصد، ‌سرقت از منزل 13 درصد و سرقت از مغازه‌ها 18 درصد کاهش یافته است و سرقت موتورسیکلت و خودرو 12 درصد رشد نشان می‌دهد.
این مسئول با اشاره به کاهش جرائم خشن در استان، بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری میزان قتل در استان 31 درصد کاهش یافته است که بر این اساس شاهد کاهش وقوع 38 درصدی قتل بودیم به طوری که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 55 درصد بود.
نصرتی خاطرنشان کرد: در حوزه راهنمایی و رانندگی و پلیس راه نیز در سطح استان موفق شدیم 30 درصد کاهش تلفات را در استان سبب شویم.
وی اعلام کرد: در مدت زمان مذکور شاهد فوت 320 نفر در استان بودیم که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 460 نفر بود.
این مسئول ادامه داد: در زمینه نظارت بر عملکرد پلیس از طریق سامانه نیز شاهد تقدیر از عملکرد پلیس بودیم و در این راستا رضایت مردم 26 درصد افزایش یافته است.
نصرتی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در استان 9 درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: در سال جاری شش تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که این میزان در سال گذشته هشت تن بود.
وی با اشاره به کشف اسلحه غیرمجاز در استان نیز، افزود: در سال جاری شاهد افزایش کشف به میزان 72 درصد در این زمینه هستیم.
این مسئول با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری 196 قبضه اسلحه در استان کشف شده است، تصریح کرد: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 336 قبضه بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول