اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرسی خبر داد:

اعزام 4 دوچرخه‌سوار قمی به قهرمانی پیشکسوتان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از اعزام چهار دوچرخه‌‌سوار قمی به پیکارهای رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام 4 دوچرخه‌سوار قمی به قهرمانی پیشکسوتان کشور
جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رشته کورسی و رده سنی پیشکسوتان به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در واقع میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی در رده سنی پیشکسوتان، هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان است که این مسابقات را با شرکت چهره‌های شاخص کشور در شهرستان مبارکه برگزار می‌کند.
نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی آقایان در رده سنی پیشکسوتان، از تاریخ بیست و ششم مهر ماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان و در شهرستان مبارکه و در مواد تایم تریل انفرادی و استقامت جاده برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای تیم دوچرخه‌سواری رده سنی پیشکسوتان استان قم ناصر عرب‌زاده، جعفر مدرسی، ابراهیم وطن‌پور و حسین‌ فاطمی در جدال با دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده از استان‌های مختلف برای کسب مقام‌های برتر هر دو رشته به رقابت می‌پردازند.
مدرسی عنوان کرد: روز سه‌شنبه بیست و ششم مهر ماه زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات خواهد بود و با توجه به تمرینات خوبی که نفراتی اعزامی قم در حال حاضر برگزار می‌کنند، امید زیادی به کسب موفقیت آنها داریم.
وی بیان کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کورسی پیشکسوتان، در 9 رده سنی 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال، 55 تا 59 سال، 60 تا 64 سال، 65 تا 69 سال و 70 سال به بالا برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به برنامه زمان‌بندی برگزاری این رقابت‌ها، اضافه کرد: روز چهارشنبه بیست و هفتم مهر ماه مسابقات در ماده تایم تریل انفرادی با حضور چهره‌های مدعی کسب عنوان به انجام خواهد رسید.
وی با اشاره به روز پایانی این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه بیست و هشتم مهر ماه نیز مسابقات در ماده استقامت جاده به انجام می‌رسد، ضمن اینکه مراسم اختتامیه و توزیع مدال این رقابت‌ها در همین روز برگزار می‌شود.
نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه از حضور تیم دوچرخه‌سواری رشته کوهستان قم در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور کوهستان با عنوان یادواره مرحوم علیرضا شهاب برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، امیدواریم که دوچرخه‌سواری قم با توجه به وجود استعدادهای خوب و بالقوه در قم بتواند در آینده‌ای نزدیک جایگاه بسیار خوبی در رشته‌های ورزشی قم و هیئت‌های دوچرخه‌سواری کشور داشته باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول