اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت می‌گیرد؛

قضاوت داور قمی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری

خبرگزاری فارس: داور قمی از امروز در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران رقابت‌های مهم این دوره را قضاوت می‌کند.

قضاوت داور قمی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این داور دوچرخه‌سواری قم، جعفر مدرسی است که در هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران که در شهرهای شمالی کشورمان آغاز می‌شود، در کنار داوران مطرح رقابت‌ها را قضاوت خواهد کرد.
هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران به عنوان تنها تور رده سنی جوانان در قاره آسیا از امروز به مدت پنج روز در شهرهای شمالی کشورمان برگزار می‌شود و طی آن در این تور بین‌المللی رکاب زنان کشورمان و کشورهای مطرح خارجی حضور دارند.
این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که دوچرخه‌سواران هشت تیم خارجی همچون ارمنستان، ازبکستان، تایلند، ترکمنستان، عراق، ترکیه، مالزی و سوریه قطعی شده است و رکاب زنانی از کشورمان نیز در این دوره به رقابت می‌پردازند.
این در حالی است که تیم‌های داخلی مازندران الف و ب، پتروشیمی تبریز، کاشی پرسپولیس، مهریز یزد، مس کرمان و ترافیک تهران ‌هم در این تور بین‌المللی حاضر هستند و قرار است در هجدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران تا دهم مهر ماه در شهرهای شمالی کشورمان رقابت کنند.
داور بین‌المللی دوچرخه‌سواری قم در حالی در این دوره از رقابت‌ها به قضاوت خواهد پرداخت که بر اساس برنامه و زمان‌بندی برگزاری هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران، این مسابقات در پنج مرحله و مجموع مسافت 452 هزار و 70 کیلومتر برگزار می‌شود.
بر این اساس امروز سه‌شنبه پنجم مهر ماه دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در هجدهمین دوره این مسابقات در مرحله نخست در رقابت‌های رشته کریترویوم در مسیر چالوس ـ عباس آباد ـ نمک آبرود به مسافت 72 کیلومتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
این در حالی است که روز چهارشنبه ششم مهر ماه مسابقات مرحله دوم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران در مسیر چالوس به رامسر به مسافت 92 کیلومتر با شرکت دوچرخه سواران مدعی برگزار می‌شود.
همچنین روز پنج‌شنبه هفتم مهر ماه مرحله سوم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران در مسیر سلمان‌شهر به محمود‌آباد به مسافت 105 کیلومتر و 500 متر با حضور رکاب‌زنان مدعی کسب عناوین برتر به انجام خواهد رسید.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری روز جمعه هشتم مهر ماه نیز مرحله چهارم هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران در مسیر رامسر به کلاردشت به مسافت 91 کیلومتر برگزار می‌شود.
در روز شنبه نهم مهر ماه در روز پایانی برگزاری این دوره از رقابت‌ها، مرحله پنجم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی مازندران در مسیر چالوس، تنکابن، نمک آبرود به مسافت 92 کیلومتر و 200 متر با حضور چهره‌های مدعی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول