اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ایمنی پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد:

13.5 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز 1 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس ایمنی پالایشگاه اول پارس جنوبی از انجام 13.5 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یکم پارس جنوبی خبر داد.

13.5 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز 1 پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد محمدی در آیین بزرگداشت هفته ایمنی در مجتمع گازی پارس اظهار داشت: پالایشگاه اول مجتمع گازی در رعایت مسایل ایمنی و آتش‌نشانی در دو سال اخیر عملکرد مطلوبی داشته و نتایج ارزشمندی نیز حاصل شده است.
وی افزود: موفقیت در دستیابی به پالایشگاه برتر مدیون زحمات و تلاش‌های تک تک پرسنل پالایشگاه اول و بویژه همکاران HSE و FIFI است.
رئیس ایمنی پالایشگاه اول به اقدامات این واحد در تعمیرات اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: قبل از شروع تعمیرات اساسی در دو زمینه شناسایی شرایط ناایمن ‌با شناسایی شرایط کاری ناایمن و صدور اقدام اصلاحی و همچنین بررسی مجوزهای کاری که قرار بود در تعمیرات اساسی انجام شود؛ اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت پذیرفت.
محمدی تصریح کرد:‌ کنترل اعمال ناایمن با برگزاری بیش از 8755 نفر ساعت آموزش قبل از تعمیرات اساسی در زمینه‌های مختلف ‌ایمنی، ‌بهداشت،‌ BA، ‌آتش نشانی و PTW و غیره و همچنین شناسایی نفرات متخصص در مشاغل و آموزشی متناسب با کار به آنها به منظور تسریع ایمن در روند تعمیرات اساسی اداره ایمنی و آتش نشانی از جمله اقدامات پالایشگاه اول پارس جنوبی است.
رئیس ایمنی پالایشگاه اول پارس جنوبی از انجام 13.5 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در فاز یکم پارس جنوبی خبر داد و بیان داشت: عبور از 13.5 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه در این پالایشگاه نشان دهنده تلاش بی‌نظیر کارکنان این مجموعه است.
محمدی از انجام بیش از 5000 مجوز کار در واحد ایمنی فاز یکم خبر داد و گفت: از این میزان مجوز کار، 3756 مجوز برای کارهای گرم با پتانسیل خطر بالا در تعمیرات اساسی بوده که ‌دستاورد یک کار گروهی متشکل از واحدهای عملیاتی و ستادی است.
وی خاطرنشان کرد: ‌اهداف پالایشگاه اول در راستای شناسایی مخاطرات فرآیندی و پروژه‌ای همانند گذشته ادامه داشته و با برگزاری بیشترین جلسات ارزیابی ریسک و HAZOP HAZID، در حال حاضر به دنبال آموزش شناسایی جنبه‌های محیط زیست FMEA و اجرایی کردن آن تا آخر سال جاری هستیم.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که با حضور کارکنان بخش‌های مختلف پارس جنوبی برگزار شد، کارکنان واحد ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه اول، تندیس HSE پالایشگاه برتر را که حاصل یک سال برنامه‌ریزی،‌ تلاش و همت پرسنل بود به پاس صبر و شکیبایی همسر قهرمان آتش نشان مرحوم محسن کوهی به وی تقدیم کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول