اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر استانداردهای پارس جنوبی خبر داد:

آموزش 1100 نیروی بومی برای جذب در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از آموزش 1100 نیروی بومی برای جذب در پارس جنوبی خبر داد.

آموزش 1100 نیروی بومی برای جذب در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محی‌الدین جعفری بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری دوره‌های آموزشی در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و توانمند سازی کارکنان جدیدالاستخدام در یکسال اخیر با کیفیت مطلوبی در منطقه ویژه انجام شده و نتایج خوبی نیز حاصل شده است.
مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از آموزش بیش از 1100 کارآموز بومی استان بوشهر مورد نیاز فازهای پارس جنوبی خبر داد و افزود: این تعداد در شش حرفه تخصصی آموزش می‌بینند.
جعفری خاطرنشان کرد: از این تعداد 440 نفر حرفه‌های قالب‌بندی، آرماتوربندی و داربست‌بندی را فرا گرفته‌اند که برخی در شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه جذب شده‌اند و روند ورود مابقی افراد به فازهای جدید پالایشگاهی از سوی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس در حال انجام است.
وی یادآور شد: در ادامه توانمندسازی نیروهای پیمانکاری مورد نیاز صنعت نفت و احداث فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در چارچوب وظایف و ماموریت‌های ملی و استانی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی نیروی انسانی مورد نیاز فازهای گازی پارس جنوبی کرد.
جعفری گفت: دوره‌های آموزشی قالب‌بند، داربست‌بند و آماتوربند با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر برگزار شد که 440 نفر از جوانان جویای کار استان بوشهر در این دوره شرکت کردند.
مدیر استانداردها و کیفیت منطقه ویژه پارس ادامه داد: همچنین در دور دوم، آموزش حرفه‌های جوش صنعتی، برق صنعتی و لوله‌کشی صنعتی برگزار شده که هم اکنون 660 نفر جوانان این استان در حال فراگیری این حرفه‌ها هستند.
جعفری تصریح کرد: صنعت نفت از توانمندی دیرین و با سابقه‌ای در زمینه آموزش برخوردار است؛ با توجه به کیفیت برگزاری دوره‌های یاد شده، به طور قطع جوانان این منطقه با مهارت‌های فنی و تخصصی برجسته می‌توانند از نیروهای پرتوان آینده صنعت نفت کشور باشند.
وی اذعان داشت: سازمان منطقه ویژه به منظور آموزش هرچه شایسته‌تر این نیروها نسبت به تدوین سرفصل‌های آموزشی با کمک شرکت‌های اصلی، پیمانکاران و سازندگان فازها اقدام کرده است.
جعفری افزود: این مهم با تشکیل کمیته‌ای متشکل از بازنشستگان توانمند صنعت نفت در حوزه آموزش نیروی انسانی محقق شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر پنج مربی باسابقه صنعت نفت و برخی از مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر که مورد تایید اداره آموزش شرکت ملی نفت ایران هستند، کار آموزش در شش دوره یاد شده را برعهده دارند.
جعفری اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه صنعت نفت استفاده می‌کنیم و انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد موفقیت در پارس جنوبی باشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول