اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

افزایش تعداد رشته‌های مسابقات قرآنی جهاد کشاورزی

خبرگزاری فارس: ‌مدیر آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش تعداد رشته‌های قرآنی مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری خبر داد.

افزایش تعداد رشته‌های مسابقات قرآنی جهاد کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد شمس‌نیا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) جمکران با اشاره به دوره‌های قبلی برگزاری این مسابقات اظهار داشت: در سال 88 این مسابقات با شرکت 370 نفر برگزار شد و تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات در سال گذشته به 455 نفر افزایش یافت.
وی با اشاره به ارتقا کمی و کیفی روند برگزاری مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: امسال این مسابقات با حضور 561 نفر از کارکنان، همسران و فررزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.
مدیر آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش دو رشته به مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: حفظ 10 جزء برای همسران و فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و حفظ 40 حدیث ویژه فرزندان دختر و پسر دو رشته جدید این مسابقات هستند که استقبال خوبی نیز از این رشته‌ها به عمل آمده است.
وی ادامه داد: یکی از نکات جالب توجه دیگر بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی وزارت جهاد کشاورزی حضور نیروهای جدید در این مسابقات است که این موضوع حاکی از این است که بحث‌های قرآنی در وزارت جهاد کشاورزی موفق بوده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول