اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خواستار شد:

راه‌اندازی و احداث پتروشیمی دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان خواستار راه‌اندازی و احداث پتروشیمی دشتستان شد.

راه‌اندازی و احداث پتروشیمی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در بازدید مسئولان ارشد استان بوشهر از کارخانه سیمان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای پتانسیل بسیار بالایی در صنعت و تولید است و سهم این شهرستان در فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی بسیار ارزشمند است.
وی افزود: استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و ایجاد اشتغال پایدار و کیفیت‌بخشی به تولیدات باید مد نظر صاحبان صنایع قرار گیرد.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: این شهرستان بالاترین سرمایه‌اش در حوزه اقتصاد، منابع انسانی ارزشمند است و در حوزه‌های مختلف دانش، صنعت و تکنولوژی، بهداشت و درمان و حوزه فرهنگ و هنر از بالاترین سرمایه‌های معنوی استان است.
خسروی عنوان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید بیش از ظرفیت موجود تلاش کنیم و فعالان واحدهای تولیدی در شهرستان دشتستان می‌توانند چاره‌اندیش ارتقاء سطح حوزه اقتصاد در این سال ارزشمند باشند.
فرماندار دشتستان خواستار راه‌اندازی و احداث پتروشیمی دشتستان شد و گفت: راه‌اندازی پتروشیمی دشتسستان از مصوبات مهم سفرهای دوم و سوم ریاست جمهوری به استان بوشهر است که انتظار داریم به زودی در دستور کار قرار گیرد.
 مدیرعامل کارخانه سیمان دشتستان نیز به ارائه گزارشی از میزان و روند تولید در کارخانه سیمان پرداخت و در خواستار حمایت دولت و بانک‌ها در ارائه تسهیلات و منابع برای توسعه فازهای جدید در راستای تولید و اشتغال بیشتر در کارخانه شد.
کیومرث موسیوند اظهار داشت: در سال 88 این کارخانه به دلیل راندمان و تولید و کیفیت بالا و رعایت نکات ایمنی بعنوان کارخانه نمونه صنعتی با همکاری و حمایت مدیران صنایع و معادن در سطح کشور معرفی و شناخته شد.
وی اضافه کرد: حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر پیشرفت و توسعه شهرستان در ایجاد اشتغال پایدار نیز تاثیرگذار است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول