اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان خبر داد:

کشف 240 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از کشف و ضبط مقدار 240 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

کشف 240 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان
محمود‌رضا بخشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در نهبندان اظهار داشت: روز دوشنبه جاری در پی گزارش عوامل اطلاعاتی بسیج سپاه نهبندان مبنی بر مشاهده مواد مخدر در اطراف روستای بندان میزان 240 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه این میزان مواد مخدر به صورت دپو در زیر خاک وجود داشته است، تصریح کرد: در راستای کشف و ضبط این میزان مواد مخدر قاچاقچی و متهمی دستگیر نشدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان افزود: طبق هماهنگی‌های لازم به عمل آمده با مقامات قضایی شهرستان این میزان مواد مخدر کشف شده تحویل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی نهبندان شده است.
بخشی در ارتباط با رسالت فعلی و کنونی بسیج به خبرنگار فارس گفت: امروزه بسیج با پرورش بسیجیان ولایت‌مدار و متعهد و البته با روحیه بسیجی اقدامات و فعالیت‌های خویش را بیشتر به سمت و سوی امورات فرهنگی و ارزشی معطوف کرده است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رسالت بسیج یکی رسالت خطیر فرهنگی است، اظهار داشت: بسیج با یاری خداوند و با محوریت قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری سعی کرده تا طیف گسترده‌ای از امورات فرهنگی را زیر پوشش ببرد و در این راستا درصدد نهادینه کردن فرهنگ‌های ناب اسلامی در جامعه به ویژه در بین نسل سوم و چهارم انقلاب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان یادآور شد: احیا و زنده کردن مجدد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسالت‌های بسیج است که امروزه برای جلوگیری از بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی این فرهنگ باید در جامعه تبیین شود.
بخشی با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم و آگاه‌سازی عمومی به ویژه در نسل جوان از دیرباز در دستور کار بسیج قرار داشته و امروز در اولویت برنامه‌های فرهنگی بسیج قرار دارد، تصریح کرد: دشمن با توجه به شکست‌های مکرر در جنگ‌های سخت علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران، هم اکنون براندازی نرم و جنگ فکری فرهنگی را در جامعه به راه‌ انداخته است.
وی با اشاره به اینکه براندازی جنگ نرم و جنگ فکری فرهنگی دشمن بیشتر جوانان و افکار اعتقادی و مذهبی آنان را مورد هدف قرار داده است، افزود: جنگ نرم دامنه گسترده و البته مخربی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به ویژه زمینه‌های فرهنگی، اعتقادی و مذهبی مردم دارد که اگر آگاهی و بصیرت دینی در این راستا نباشد نظام و انقلاب را دچار فروپاشی می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان گفت: رواج ضد فرهنگ‌ها و ضد ارزش‌ها، فرهنگ بی ‌حجابی و بد حجابی و مواد مخدر از دسیسه‌های دشمن در جنگ نرم است که با رواج مواد مخدر و فرهنگ بدحجابی خواهان تحقق اهداف پلید خویش در نظام و جامعه اسلامی است.
بخشی اضافه کرد: ترویج و تعمیق باورها و اندیشه‌های اسلامی و فرهنگ‌های اصیل در بین مردم به ویژه جوانان برای خنثی‌سازی توطئه‌های جنگ نرم دشمن یک امر بسیار ضروری است و امروزه بسیج با ترویج تفکر بسیجی و اقدامات فرهنگی به سهم خود در این راستا تلاش می‌کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول