اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال؛

33 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در شش ماه نخست امسال 33 تن مواد مخدر در سیستان‌و بلوچستان کشف شد.

33 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حمید فهیمی‌راد امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال در بحث آدم ربایی 32 درصد، راه‌بندی 100 درصد، سرقت منزل 11 درصد، سرقت مغازه 23 درصد، کیف‌قاپی 31 درصد و 92 درصد در سرقت احشام کاهش جرائم داشته‌ایم.
‌وی افزود: توفیقات حاصل شده در کاهش این جرائم در کنار تلاش پلیس، همکاری و قانونمندی مردم بسیار مؤثر بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 180 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.
فهیمی‌راد گفت: بخشی از مشکلات سیستان و بلوچستان به دلیل دستیابی سهل و آسان افراد به سلاح است که در این راستا نیروی انتظامی در مدت فوق 63 درصد افزایش کشفیات سلاح نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته است.
وی خاطرنشان کرد: ادامه روند جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح استان قطعا روند امنیتی قابل قبولی را به ارمغان می‌آورد.
فهیمی‌راد تصریح کرد: بیش از 2 میلیون و 55 هزار لیتر سوخت قاچاق در مدت فوق توسط ماموران نیروی انتظامی در سطح استان کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رویکرد ما این است که در کنار یک پلیس قاطع و پرتوان یک پلیس مهربان باشیم، ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر اقدامات برقراری نظم و امنیت در سطح منطقه، در بخش‌های خدماتی نیز نقش فعال دارد که از جمله آنها صدور بیش از 3  هزار و 600 جلد دفترچه رانندگی، ابلاغ بیش از 70 هزار اوراق قضایی به مردم، تحویل پلاک، نقل و انتقال شماره‌های خودرو، صدور 9 هزار و 170 فقره گواهینامه و ... گوشه‌ای از این خدمات است.
فهیمی‌راد بیان داشت: طبق تماس‌های مردمی به نیروی انتظامی، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس 110، 98 درصد و میزان رضایتمندی آنها از حضور پلیس در صحنه‌ها، 89 درصد است.
‌وی افزود: در شش ماهه نخست امسال، بیش از 19 هزار تماس با پلیس برقرار شده که این ارتباط و تعامل پلیس و مردم با هم را نشان می‌دهد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: میزان تماس‌های برقرار شده با پلیس، نسبت به مدت مشابه بیش از 13 درصد افزایش دارد.
‌فهیمی‌راد تصریح کرد: 25 هزار و 432 تماس مردم، درخواست مشاوره و راهنمایی از پلیس در زمینه‌های مختلف بوده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول