اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش در ایلام؛

ناجا به عربده‌کشی "میدان کشوری " خاتمه داد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: دخالت ماموران نیروی انتظامی استان ایلام به عربده‌کشی "میدان کشوری " شهر ایلام خاتمه داد.

ناجا به عربده‌کشی "میدان کشوری " خاتمه داد
خلیل واعظی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام در خصوص واقعه میدان شهید کشوری ایلام اظهار داشت: جنون ناشی از مصرف مواد مخدر کار را به عربده‌کشی در خیابان کشاند.
وی ادامه داد: امروز در یک عملیات پلیسی فردی را که پس از مصرف مواد مخدر قصد داشت با ایجاد رعب و وحشت و تهدید از دست ماموران فرار کند، دستگیر شد. 
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: ماموران کلانتری 11 شهر ایلام برای دستگیری یکی از اعضای باند توزیع مواد مخدر اقدام کردند، در این حین با عربده‌کشی و چاقوکشی فرد مذکور و همدستش مواجه شدند.
واعظی تصریح کرد: این فرد که به همراه متهم اصلی پرونده در حال مصرف مواد مخدر بودند وقتی خود را در محاصره ماموران دیدند اقدام به فرار کردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: متهم اصلی این پرونده که یک خانم بود و از اعضای اصلی باند توزیع مواد مخدر به حساب می‌رفت، تحت تعقیب مرجع قضایی قرار داشت.
وی ادامه داد: در نهایت با تلاش ماموران ابتدا متهم اصلی پرونده دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدستش ادامه پیدا کرد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: همدست این متهم که به علت مصرف مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان و مشروبات الکلی حالت روانی مناسبی نداشت با استفاده از شمشیر و چاقو اقدام به تهدید ماموران کرده و قصد داشت با ایجاد رعب و وحشت از محل متواری شود.
واعظی تصریح کرد: متهم ‌حین فرار ضمن آسیب رساندن به چند دستگاه خودرو قصد آسیب‌ رساندن به مردم را داشت که ماموران برای پیشگیری از این امر با تیراندازی وی را از ناحیه پا زخمی کردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: متهم پس از زخمی شدن خود را به پشت بام منزلی رسانده و با ارعاب قصد خودکشی داشت که با درایت و اجرای عملیات روانی توسط ماموران انتظامی و معاونت اجتماعی و کارشناسان مرکز مشاوره فرد متهم آرام و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول