اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

توطئه‌های دشمن با حضور بسیج خنثی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: اگر بسیج در جامعه حضور آگاهانه داشته باشد، توطئه‌های شوم دشمنان خنثی می‌شود.

توطئه‌های دشمن با حضور بسیج خنثی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در دیدار پاسداران و سربازان سپاه ناحیه ابهر اظهار داشت: مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نکرده و این دفاع جانانه در طول تاریخ خواهد ماند.
وی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره و افزود: انسان بدون توحید، نبوت، امامت و ولایت ارزشی نداشته و همچنان یک قطره آب بد بوی گند است و ایران اسلامی پیش از انقلاب به تمام معنا ذلیل بود که برکت روح ولایت اهل‌بیت و ولایت‌فقیه به ارزش و جایگاه والا رسید.
امام جمعه ابهر با اشاره به جان‌فشانی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: بسیجیان ما در آن سال‌ها جوشیدند و خروشیدند و با تمام توان از ناموس و خاک ما محافظت کردند و اگر امروز کسی کاری بر خلاف حرکت شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس انجام دهد، این شخص از دایره ولایت خارج است.
وی در ادامه از بسیج به عنوان یادگار دفاع مقدس یاد کرد و گفت: اگر بسیج در جامعه حضور آگاهانه داشته باشد توطئه‌های شوم دشمنان خنثی می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران و همچنین هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای نظام جمهری اسلامی تاریخ عظیم و به یاد ماندنی بود و آیندگان از این تاریخ درس خواهند گرفت.
محمدرضا فخیمی افزود: ملت غیور ایران به این گنجینه بزرگ افتخار کرده و آیندگان و بسیجیان تا خون در بدن دارند از ولایت و میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.
وی در ادامه با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل اضافه کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای دستیابی به اهداف شوم خود تصریح کرد: سپاه پاسداران در همه صحنه‌ها حضوری چشمگیر دارد و در کنار ملت غیور و ولایت‌مدار ایران از آرمان‌های نظام پاسبانی می‌کند.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول