اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور بانوی فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: بانوی نوجوان فوتبالیست این استان به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد.

حضور بانوی فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در تیم ملی
کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نرگس صالحی نوجوان فوتبالیست استان برای چندمین بار به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دعوت شد.
وی با بیان اینکه صالحی تلاش‌های بسیاری برای قرار گرفتن در جمع شرکت‌کنندگان اردوی تیم ملی انجام داده است، گفت: به‌‎طور قطع و یقین حضور صالحی در اردوی تیم ملی فتح بابی برای حضور دیگر فوتبالیست‌های این استان در اردوی تیم ملی خواهد بود.
غلامی خاطرنشان کرد: فوتبالیست‌های استان از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند که در صورت برنامه‌ریزی مناسب و تخصیص اعتبارات شاهد حضور پررنگ تر این ورزشکاران در مجامع ورزشی خواهیم بود.
رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: جوانان چهارمحال و بختیاری از توانایی‌های بالایی در ورزش فوتبال برخوردار هستند که در صورت توجه بیشتر مسئولین و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد در خشش این جوانان در رقابت‌های مختلف باشیم.
وی در ادامه بر ضرورت تقویت فوتبال پایه در این استان تأکید کرد و گفت: بی‌شک یکی از بارزترین راه‌های ارتقای سطح فوتبال این استان توجه ویژه به تیم‌های پایه‌ای هر استان است.
غلامی با بیان اینکه وضع تیم‌های پایه در این استان بسیار ضعیف است، گفت: سطح فوتبال این استان در بین تیم‌های حاضر در لیگ در بین پنج استان ضعیف کشور ارزیابی شده است که زیبنده این استان نیست.
وی حضور تیم‌های پایه را در لیگ امسال بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: امیداورم بتوانیم با همدلی و همکاری فوتبال را هم همچون بسکتبال، هندبال، دومیدانی، بوکس و ووشو توسعه و ارتقا دهیم.
غلامی سطح داوری فوتبال این استان را در سطح کشور قابل قبول دانست و گفت: با توجه به ظرفیت ورزشی این استان تحقق اهداف توسعه ورزش استان به ‌ویژه در ورزش فوتبال دور از انتظار نیست.
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان ایران از پانزدهم لغایت 21 مهر ماه جاری در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول