اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛

35 بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی درجه D فوتبال شدند

خبرگزاری فارس: کلاس مربیگری درجه D فوتبال بانوان به منظور آشنایی بانوان فوتبالیست استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

35 بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی درجه D فوتبال شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم اختتامیه کلاس مربیگری استعدادیابی و درجه D فوتبال بانوان عصر امروز با استقبال جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمدی با حضور اساتید معروف کشوری در یاسوج برگزار شد.
مدرس فدراسیون فوتبال کشور در حاشیه برگزاری این کلاس در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از فدراسیون فوتبال کشور و هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری این کلاس گفت: فراگیری شرکت‌ کنندگان دوره مربی‌گری درجه D بانوان در این استان در سطح مطلوبی بوده و امیدواریم برگزاری چنین کلاس‌هایی منجر به شکوفایی استعدادهای بانوان فوتبالیست در این استان شود.
حیدر شریفی علاقمندی به ورزش فوتبال در میان بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد را بسیار بالا دانست و ادامه داد: این موضوع  زمینه رشد این رشته ورزشی را در این استان فراهم می‌کند که در صورت توجه جدی به استعدادهای ورزشی بانوان به زودی شاهد ارتقا سطح فوتبال بانوان خواهیم بود. 
این مدرس فوتبال کشور خواستار توجه بیشتر به رشته ورزشی فوتبال بانوان در کهگیلویه و بویراحمد شد. 
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با قدردانی از فدراسیون فوتبال کشور و شریفی مدرس این کلاس، از راه‌اندازی تمرینات رشته فوتبال بانوان در استادیوم تختی شهر یاسوج خبر داد.
پرویز موسوی افزود: بعد از اتمام مربی‌گری دوره فوتبال بانوان، کلاس‌های مربی‌گری فوتسال بانوان نیز در این استان برگزار می‌شوند.
وی بیان داشت: کلاس مربیگری درجه D فوتبال بانوان از تاریخ پنجم مهرماه به‌صورت تئوری و عملی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان و استادیوم تختی شهر یاسوج شروع شد.
موسوی عنوان کرد: 35 نفر از بانوان فوتبال‌دوست کهگیلویه و بویراحمد از شهرهای یاسوج، گچساران و سی‌سخت زیر نظر استاد حیدر شریفی مدرس فوتبال کشور با تکنیک‌های فردی شامل کنترل توپ، شوت و دربیل آشنا شدند. 
در مراسم اختتامیه این کلاس که با حضور پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، بهرام لرکی پیشکسوت فوتبال این استان، شریفی مدرس فدراسیون فوتبال کشور، قنبرزاده مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان، کرمی مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال این استان و جمعی از بانوان ورزشکار و فوتبالیست برگزار شد، شرکت کنندگان گواهی گذراندن این دوره را با مهر هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دریافت کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول