اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ایلام خبرداد:

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیون و 792 هزار و 858 نفر از مرز مهران تردد کردند.

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، لطفعلی پاکباز پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانی وظایف مهم و بزرگی در حوزه حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی داشته که در استان ایلام از مرز بین ایران اسلامی و عراق صیانت می‌کند.
وی ادامه داد: طرف حساب مرزها در هر کشور بر عهده کلانتر مرزها بوده و در زمان صلح و سازش این امر نیز استمرار دارد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: استیفای حقوق مردم مرزنشین، اعمال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرزها، مقابله با پدیده قاچاق و انواع آن، مقابله با اشرار، ضد انقلاب، برخورد با پدیده مواد مخدر، برخورد با متجاوزین مرزی و ... از جمله وظایف اصلی مرزبانان جمهوری اسلامی در مرزهای مختلف کشور از جمله مرز غربی کشور است.
پاکباز تصریح کرد: دستگیری عابرین غیر مجاز و اجرای قراردادها و پروتکل‌های مرزی با کشورهای همسایه از دیگر وظایف اصلی مرزبانی جمهوری اسلامی است.
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: این وظایف بدون همکاری و تعامل مرزنشینان استان ایلام با فرماندهی مرزبانی میسر نمی‌شود.
وی ادامه داد: واقعیت امر بر این است که اگر در کشور بخواهیم شاهد توسعه در همه بخش‌ها باشیم باید کشور در مرحله نخست از امنیت بالایی برخوردار باشد.
این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: در طول هفته ناجا برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این هفته از سوی مرزبانی استان ایلام اندیشیده شده است.
پاکباز تصریح کرد: صد درصد امنیت پایانه مرز مهران از سوی فرماندهی مرزبانی استان ایلام تامین می‌شود به عنوان مثال در طول یکسال گذشته یعنی از هفته ناجای سال پیش تاکنون یک میلیون و 792 هزار و 858 نفر از مرز مهران تردد کردند.  
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: این تعداد تردد توسط اتباع ایرانی و دیگر کشورهای خارجی از مرز بین‌المللی مهران صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: تامین امنیت تردد این تعداد زوار تنها بر عهده نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی مستقر در مرز مهران است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول