اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد:

پوشش خلاء‌های مرزی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: خلاء‌های مرزی در مرزهای آذربایجان غربی زیر پوشش قرار گرفت.

پوشش خلاء‌های مرزی آذربایجان غربی
شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال با اقدامات انجام گرفته توانسته‌ایم خلاء‌های مرزی را به طور ملموس پوشش دهیم و در حال حاضر خلاء مرزی به صورتی که در گذشته وجود داشت نداریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرزهای استان با 50 کیلومتر خلاء مواجه هستیم، تصریح کرد: در عقبه این خلاء‌ها حضور داریم و این قسمت‌ها را در بخش عقبه زیر پوشش برده‌ایم.
این مسئول افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا دو سال آینده این قسمت‌ها نیز پوشش داده می‌شود.
عباسی با اشاره به حضور مرزبان‌ها در مرزهای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حدود 90 درصد مرزها حضور داریم و پوشش می‌دهیم.
وی با بیان اینکه پوشش در مرزها مرز به شکل مطلوب است، گفت: باید اداره‌کرد در مرزهای دو کشور به شکل دو طرفه باشد تا در مرزها به موفقیت برسیم.
این مسئول اعلام کرد: در مرز با ترکیه و نخجوان مشکلی نداریم ولی در مرز عراق مرزبانی مقابل نداریم و برای این منظور حضور بیشتری در این مرزها داریم.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: در بحث انسداد مرزی در سال‌های اخیر به خوبی وارد شده‌ایم به طوری ‌که 8 میلیارد تومان در زمینه انسداد مرزی در مرزهای آذربایجان غربی هزینه شده است.
عباسی گفت: 28 کیلومتر از مرزها با استفاده از خطوط کانال و علاوه بر این 14 کیلومتر دیگر توسط بلوک‌های نیوجرسی و 80 کیلومتر توسط سیم‌های خاردار مسدود شده‌ است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول