اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

انجام 18 میلیارد تومان عملیات عمرانی در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: نیمه نخست امسال بیش از 18 میلیارد تومان عملیات عمرانی در شهر اردبیل انجام شده است.

انجام 18 میلیارد تومان عملیات عمرانی در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه بستر و حریم رودخانه بالیخلو در اردبیل اظهار داشت: شهرداری با این فعالیت که عمدتاً در بحث آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری بوده، توانسته است بخشی از رضایت‌مندی مردم را در حوزه خدمات شهری و رونق منطقه کسب کند.
وی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در فصل کاری به همت شورای شهر گام‌های مبارک و خوبی را در عمران و آبادانی برداریم به طوری که در کنار کارهای اساسی در حوزه آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری برخی از پروژه‌های عمرانی نیز به سرانجام رسیده است.
این مسئول بیان داشت: در همین مدت توانسته‌ایم پارک سما را با 215 میلیون تومان که به صورت محله‌ای مهیا و آماده‌سازی شده است به بهره‌برداری برسانیم.
وی همچنین از افتتاح پارک گلسار با 75 میلیون تومان خبر داد و افزود: در نیمه اول امسال بالغ بر 115 هزار تن آسفالت‌ریزی در شهر اردبیل انجام شده است.
بدری اضافه کرد: این آسفالت‌ریزی به ارزش 10 میلیارد تومان انجام شده به طوری که سعی کردیم معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های اصلی را در اولویت قرار دهیم.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ما در همین مدت توانسته‌ایم جدول‌گذاری و بهسازی معابر را نیز اعم از اصلی و فرعی انجام دهیم که نمونه آن محله سجادیه است که عملیات بهسازی جداول و آسفالت‌ریزی آن به اتمام رسیده است.
شهردار اردبیل یادآور شد: ما در مراحل مختلف بهسازی رودخانه بالیخلو چایی را در اولویت کارهای عمرانی قرار داده‌ایم چرا که این مجموعه از حیث گردشگری و همچنین حضور مردم به عنوان مکان گردشگری بسیار با اهمیت است.
وی ادامه داد: این پروژه به طول 10 کیلومتر در داخل شهر در حال اجراست که امروز شاهد افتتاح بخشی از این پروژه به طول دو کیلومتر هستیم.
شهردار اردبیل ابراز داشت: برای بهسازی بستر و حریم رودخانه بالیخلو بالغ بر 4 میلیارد و 280 میلیون تومان هزینه صرف شده است که امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم بخش دیگری از این مجموعه را که آبروی مرکز استان است تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
این مسئول از استانداری و همچنین مسئولان شهرستانی خواست تا در ادامه بهسازی رودخانه بالیخلو از منابع ملی به ویژه ردیف اعتباری حوادث بودجه‌ای را اختصاص داده تا این پروژه به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود.
بدری در ادامه سخنان خود افزود: در آینده نزدیک نیز شاهد افتتاح برخی طرح‌ها و پروژه‌ها خواهیم بود که نظیر آن بازگشایی فاز اول خیابان 32 متری گلمغان - ملاباشی، کمربندی ولایت و تندیس شهید باکری است که همزمان با هفته بسیج رونمایی می‌‌شود.
وی بیان داشت: در ماه آینده نیز بازار بزرگ مشارکتی طلا فروشان اردبیل افتتاح می‌شود تا بتوانیم در این زمینه با یک فضای مناسب و آبرومند در خدمت همشهریان بوده و مردم استان خریدهای خود را از این بازار انجام دهند.
شهردار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: شهرداری امروز مفتخر است که با داشتن نیروهای کاردان، مجرب و دلسوز توانسته است بخش مهمی از وظایف و رسالت خود را انجام دهد که در این زمینه از شهرداران گذشته به ویژه اکبر نیکزاد شهردار سابق اردبیل در آغاز برخی از طرح‌های زیربنایی قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول