اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی همدان تأکید کرد:

لزوم شفاف‌سازی مصوبات هیئت دولت در همدان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: طبق گفته استاندار 90 درصد از مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت در همدان انجام شده است اما این آمار به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به مردم نیاز به مصداق دارد.

لزوم شفاف‌سازی مصوبات هیئت دولت در همدان
محمود قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نزدیک شدن به دور چهارم سفر استانی رئیس جمهور به همدان اظهار کرد: مدیران ارشد استان اذعان دارند که 90 درصد از مصوبات گذشته هیئت دولت در همدان به اجرا درآمده است اما این نوع آمار بدون ذکر مصداق و همچنین عدم اطلاع‌رسانی توسط صدا و سیما و مطبوعات قابل نقد است و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.
وی با اشاره به باقی ‌ماندن 10 درصد از مصوبات سفرهای گذشته رئیس جمهور به همدان افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات بسیج دانشجویی در دور چهارم سفرهای هیئت دولت به همدان مشخص شدن افرادی است که در اجرا و پیگیری این مصوبات کوتاهی کرده‌اند.
مسئول بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: در عرصه فرهنگی بودجه‌های لازم به متولیان این امر به ‌موقع یا به‌جا داده نشده است و با وجود درخواست‌های استاندار همدان کسانی که توانمندی و کارآیی بالایی در امور فرهنگی دارند بودجه لازم را دریافت نکرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: همدان دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی است اما عملکرد مدیران استانی در این حوزه رضایت‌بخش نیست و باید تصمیم دیگری در این خصوص از جانب هیئت دولت اتخاذ شود.
قاسمی در پایان سخنانش تأکید کرد: بیان واقعیت‌ها بهترین کاری است که مدیران استانی می‌توانند انجام دهند چرا که با این کار نقاط ضعف و قوت احصا شده و در نهایت با تصمیم‌گیری منطقی اوضاع به نفع استان تغییر خواهد یافت.
انتهای پیام/ج30
  
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول