اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور سوم سفر رئیس جمهور به همدان؛

مصوبات کبودرآهنگ 38 درصد پیشرفت داشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار کبودرآهنگ از پیشرفت 38 درصدی مصوبات کبودرآهنگ در دور سوم رئیس جمهور خبر داد.

مصوبات کبودرآهنگ 38 درصد پیشرفت داشته است
عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در راستای حضور هیئت دولت به همدان، دغدغه‌های شهرستانی ارزیابی شده است، اظهار کرد: یکی از این دغدغه‌های شهرستان کبودرآهنگ، آب شرب و آب بخش کشاورزی است که برای تأمین آب شرب کبودرآهنگ و تعدادی از روستاهای شهرستان، انتقال آب از سد همدان پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: در ارتباط با بحث آب کشاورزی شهرستان کبودرآهنگ مصوبه و مقدمات آن فراهم شده که امیدواریم عملیات اجرایی آن نیز انجام شود.
فرماندار کبودرآهنگ با بیان اینکه در ارتباط با سد آلان، 15 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی را در شهرستان کبودرآهنگ با آن مواجه بودیم راه‌های ارتباطی شهرستان است که این مهم در سفر سوم هیئت دولت به همدان مصوب شد.
وی با بیان اینکه شروع مصوبات دور سوم هیئت دولت به همدان، از سال 89 بود، گفت: مقدمات کار در حال حاضر آغاز شده و پایان آن سال 93 خواهد بود البته عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی کبودرآهنگ نیز آغاز شده است.
مرادی با اشاره به اهمیت امر گازرسانی به  روستاها، یادآور شد: در دور سوم سفر هیئت دولت مصوبه گازرسانی به تعدادی از روستاهای کبودرآهنگ مصوب شد که در حال حاضر در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: بیشتر دغدغه‌های زیربنایی و ریشه‌ای شهرستان کبودرآهنگ در سفر دور سوم هیئت دولت به استان، انجام شد و سفر دور چهارم بیشتر بررسی وضعیت مصوبات سفرهای گذشته است.
فرماندار کبودرآهنگ با بیان اینکه در دور سوم سفر هیئت دولت به همدان، شهرستان کبودرآهنگ 128 مصوبه داشت که به طور میانگین حدود 38 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد بوده است، خاطرنشان کرد: اعتباری که سرجمع برای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده بود حدود 220 میلیارد تومان است.
به گفته وی، کبودرآهنگ در دور نخست سفر هیئت دولت به همدان، حدود 60 مصوبه با اعتبار حدود 97 میلیارد تومان داشته که حدود 98 درصد اجرایی شده است.
مرادی یادآور شد: کبودرآهنگ در دور دوم سفر هیئت دولت به همدان، 54 مصوبه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان بوده داشته که پیشرفت فیزیکی آن 95 درصد بوده است.
وی متذکر شد: در دور چهارم سفر هیئت دولت به همدان، محوریت بحث در کبودرآهنگ، پیگیری مصوبات دور سوم و چند درصد باقیماانده از دوره‌های قبل است.
فرماندار کبودرآهنگ در ارتباط با پروژه‌های مطالعاتی شهرستان کبودرآهنگ در دور سوم سفرهای شهرستانی نیز گفت: بعضی از پروژه‌های مصوب شده در دور سوم، مطالعاتی بوده که معنای آن این است که پس از مطالعه طرح امکان است پاسخ مثبت و یا منفی باشد که در صورت منفی شدن، طبیعتاً پروژه حذف می‌شود.
وی در پایان با بیان اینکه احداث سد قهورد از جمله پروژه‌های مطالعاتی کبودرآهنگ در دور سوم سفرهای هیئت دولت است، تصریح کرد: در بررسی‌ها و مطالعاتی که برای آن انجام شد به این نتیجه رسیدیم که ظاهرا آبگیری و تأمین آب آن با مشکل مواجه می‌شود و جواب تا حدودی منفی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول