اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست کمیته امداد کشور؛

1000 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از افتتاح یک‌هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد با حضور سرپرست کمیته امداد کشور خبر داد.

1000 واحد مسکونی مددجویان خراسان شمالی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: برای احداث تعداد واحدهای یاد شده اعتباری افزون بر100 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
وی اضافه کرد: تا پایان سال نیز 2 هزار و 500 واحد دیگر نیز تحویل خانواده‌های مددجو خواهد شد که یک‌هزار و 50 واحد آن شهری است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص تسهیلات اعطایی برای ساخت این واحدها گفت: سرانه تسهیلات برای واحدهای طرح بهسازی و نوسازی مسکن  روستایی در سال جاری 100 میلیون ریال و واحدهای مسکن مهر شهری نیز 225 میلیون ریال است.
وی اهمیت ساخت مسکن مددجویان را بهره‌وری و کاهش هزینه مددجویان، آرامش و رفاه آن‌ها، حفظ عزت و کرامت، خوداتکایی و توانمندسازی و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه عنوان کرد.
حسین‌پور با بیان اینکه برای هر 50 واحد مسکونی یک ناظر بر تمام امور ساخت و سازها نظارت دارد، افزود: قبل از ساخت نیز خانواده‌های نیازمند ساخت مسکن توسط کارشناسان مربوطه شناسایی و با توجه به شرایط خانواده با همکاری شورا و دهیار روستا برای ساخت مسکن آن‌ها اقدام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات اعطایی به صورت ضمانت  زنجیره‌ای به متقاضیان تحت حمایت پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این نهاد با گرفتن وکالت از مددجویان، علاوه بر امور اداری و آزادی اقساط تسهیلات، نظارت بر ساخت و سازها را نیز برای سرعت در پیشرفت کار انجام می‌دهد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول