اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

800 عنوان کتاب مرتبط با حدیث منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث از انتشار 800 عنوان کتاب مرتبط با حدیث تاکنون خبر داد.

800 عنوان کتاب مرتبط با حدیث منتشر شد
حجت‌الاسلام محمدکاظم طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت‌های پژوهشکده علوم و معارف حدیث اظهار کرد: تاکنون 800 عنوان کتاب مرتبط با حدیث از سوی این پژوهشکده منتشر شده است.
وی بیان کرد: برخی از کتاب‌های منتشر شده شامل مباحث میان‌رشته‌ای مانند حدیث و روانشناسی و نگاه روانشناسانه به روایات تربیتی است.
رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث ادامه داد: تاکنون موسوعه امام علی(ع) در 12 جلد عربی و فارسی و دانشنامه امام حسین در 14 جلد منتشر شده و موسوعه امام مهدی(عج) در سال آینده منتشر می‌شود.
وی عنوان کرد: مباحث توحید و عدل در دانشنامه عقاید اسلامی تدوین شده و بخش نبوت این دانشنامه در آینده‌‌ای نزدیک منتشر می‌شود.
طباطبایی با اشاره به تک‌نگاری‌های صورت گرفته در حوزه مباحث مورد نیاز جامعه گفت: پژوهش‌هایی دارالحدیث از جامعیت برخوردار بوده و سعی شده تمام آیات و روایات مرتبط با موضوع ویژه در تمامی منابع شیعی و سنی بررسی شود تا مخاطب احساس کند که این مجموعه دربردارنده تمام روایات نازل به موضوع است.
وی خاطرنشان کرد: احادیث با زبان روز و مخاطبان کنونی در آثار موسسه عرضه می‌شود تا بتواند پاسخگوی مشکلات و سؤالات آنها باشد.
رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث یادآور شد: نگاه موضوع و محتوا محور در مجموعه آثار موسسه حاکم بوده که سبب استقبال ویژه از کتاب‌های حدیثی در ایران و سایر کشورها شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول