اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه هنری کرمانشاه؛

حدیث هنر پایداری روایت شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حدیث هنر پایداری با حضور شاعران، نویسندگان و فعالان این عرصه در حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.

حدیث هنر پایداری روایت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه، عباس سروری اظهار کرد: حدیث هنر پایداری از سوی حوزه هنری و همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و پایمردی‌های ملت سرافراز ایران برگزار شد.
وی ادامه داد: در این برنامه شاعران و نویسندگان، آثار مربوط به دفاع مقدس را قرائت کردند که در ادامه یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند.
سروری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی توانستند به جهانیان ثابت کنند که حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف آنهاست و حاضر نیستند به هیچ قیمتی این دستاورد بزرگ الهی را از دست بدهند.
وی درباره تأثیر ماندگار هنر اظهار کرد: هنر می‌تواند از زاویه زیبایی شناسانه، مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس را به مخاطبان حاضر و آیندگان انتقال دهد.
رئیس حوزه هنری کرمانشاه همچنین در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و از هنرمندان خواست دستاوردهای دفاع مقدس را که حاصل فداکاری رزمندگان بوده، در قالب اثر فاخر به شکل زیبا و محتوایی به مخاطب ارائه دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول