اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره‌ یک تصویر از یک حدیث رضوی خبر داد:

ارسال 2 هزار اثر به جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره‌ یک تصویر از یک حدیث رضوی گفت: 29 استان کشور با ارسال 2 هزار اثر در جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی حضور دارند.

ارسال 2 هزار اثر به جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، محمد مخلصی اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره برای نخستین سال است که در راستای جشنواره‌های بین‌‌المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود، با استقبال شایسته‌ای از طرف مخاطبان مواجه شده است.
وی افزود: شرکت 29 استان در جشنواره‌ یک تصویر از یک حدیث رضوی و ثبت نزدیک به 2000 تصویر در دبیرخانه جشنواره، نشان‌دهنده‌ میزان ارادت بالای هنرمندان به آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج امام رئوف حضرت رضا(ع) است.
وی افزود: کیفیت آثار نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان درک و فهم خوبی از کلام نورانی حضرت امام رضا (ع) داشته و ارتباط بسیار خوبی با احادیث گهربار این امام بر قرار کرده‌اند، استقبال خوبی که از جشنواره‌ یک تصویر از یک حدیث رضوی شد مایه‌ دلگرمی ما برای تلاش در تداوم این جشنواره و برنامه‌ریزی‌های بهتر و دقیق‌تر برای سال‌های آتی است.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در مورد روند اجرایی این جشنواره بیان داشت: فراخوان این جشنواره برای تمام مراکز و نهادهایی که به گونه‌ای درگیر فعالیت با موضوعات رضوی، فعالیت در زمینه‌های هنری و تصویرگری یا به نوعی درگیر فعالیت با کودکان و نوجوانان هستند ارسال شد، علاوه بر این 800 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور هم با موضوع این فراخوان فعالیت داشته‌اند.
دبیر جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی بیان داشت: نمایشگاهی از 40 اثر برگزیده این جشنواره در ایام دهه کرامت در نگارستان اشراق استان قم بر پا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول