محمد کاظمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: راه فریدن به الیگودرز یکی از راههای استراتژیک در طول تاریخ و از شاه راهای اصلی کشور بوده که شرق کشور را به غرب و جنوب متصل میسازد.
وی افزود: 92کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی فریدن قرار دارد و به خاطر بار ترافیکی زیاد و حجم بالای نقل و انتقال کالا و مسافر از این مسیر و همچنین بروز حوادث ناگوار رانندگی، طرح دوبانده کردن آن از سال 79 در دستور کار قرار گرفت اما با گذشت 11سال از این پروژه فقط 50درصد از کار انجام شده است.
رئیس راه و ترابری فریدن تصریح کرد: کمبود بودجه، مشکلات مربوط به آزادسازی مسیر و کوتاه بودن فصل کار را از مهمترین عوامل کندی اجرای پروژه دانست.
وی ادامه داد: همچنین برای دو بانده کردن 46 کیلومتر باقیمانده محور بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
کاظمی اضافه کرد: این مسیر ترانزیتی است و امسال پنج کیلومتر و تا پایان سال 92 نیز کل مسیر دوبانده میشود که این امر موجب کاهش حوادث رانندگی در این محور میشود.
وی گفت: با توجه به اینکه محور فریدن به الیگودرز یکی از پرحادثهترین محورهای استان اصفهان است، با آغاز فصل سرما و بارش برف و یخبندانهای شدید حوادث رانندگی در آن افزایش مییابد.
انتهای پیام/غ30
اخبار مرتبط
-
مدیریت شهری یک جاده دو سویه است
-
راهاندازی اوژرانس جاده قم ـ گرمسار
-
تلفات جانی در جادههای کهگیلویه و بویراحمد کاهش مییابد
-
تکمیل پل زیرگذر نیاز جاده بینالمللی میاندرود - مشهد
-
کاهش 39 درصدی تلفات جادهای در کردستان
-
خدماترسانی جادههای ترانزیتی برعهده شهرداریها است
-
6کشته و زخمی در سانحه جاده شاهرود - سبزوار
-
خطر تردد تانکرهای عراقی در جادههای خوزستان
-
تصادف در جاده قم ـ گرمسار 7 کشته بر جای گذاشت
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.