اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

راه‌اندازی اوژرانس جاده قم ـ گرمسار

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به راه‌اندازی اورژانس جاده قم ـ گرمسار گفت: راه‌اندازی این اورژانس نقش مهمی در رسیدگی سریع به مصدومان حوادث جاده‌ای دارد.

راه‌اندازی اوژرانس جاده قم ـ گرمسار
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شمس‌الدین حجازی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی برگزار شد، از احداث مرکز بهداشت و درمان لنگرود با اعتباری 500 میلیون تومان خبر داد و گفت: مجوز لازم را از وزارت بهداشت در این زمینه اخذ کرده‌ایم.
وی گفت: با هماهنگی شورای اسلامی شهر زمین اخذ شده و اعتبار ابلاغ شده و به محض جذب اعتبار عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به راه‌اندازی و تجهیز خانه بهداشت قمرود اشاره کرد و گفت: در زمینه تجهیز این خانه بهداشت از منابع داخلی خود استفاده کرده و همچنین نسبت به استقرار و بهره‌برداری از دو یونیت دندانپزشکی برای این خانه بهداشت اقدام شده است.
وی با اشاره به تصویب اعتبار 100 میلیون تومانی برای تعمیر خانه‌های بهداشت بخش گفت: از این میزان 70 میلیون تومان تخصیص یافته که با این اعتبارات اقدامات لازم را انجام دادیم.
حجازی خاطرنشان کرد: همچنین دو خانه بهداشت در بخش مرکزی قم را نیز با بودجه‌های دانشگاه علوم پزشکی قم تعمیر و تجهیز کرده‌ایم.
وی با اشاره به راه‌اندازی اورژانس جاده قم - گرمسار گفت: راه‌اندازی این اورژانس نقش مهمی در رسیدگی سریع به مصدومان حوادث جاده‌ای دارد.
وی همچنین از معاینه رایگان سالمندان روستایی در در منازل آنها خبر داد و گفت: این اقدام مورد اقبال مردم منطقه قرار گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول