اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تاکید کرد:

حمایت از احداث صنایع تبدیلی در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: اولویت ایجاد اشتغال در شهرستان عنبرآباد حمایت از راه‌اندازی و احداث کارخانه‌های صنایع تبدیلی است.

حمایت از احداث صنایع تبدیلی در عنبرآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ولی‌محمد مشایخی در کارگروه اشتغال شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: ایجاد اشتغال یک از دغدغه‌های اصلی مسئولان کشور است که باید برای آن برنامه‌ریزی‌های مدونی توسط مدیران مربوطه سطح شهرستان صورت گیرد.
وی افزود: با توجه به رویکرد دولت به ایجاد اشتغال باید تلاش شود تا به صورت کامل در کشور رفع شود و در این زمینه گام‌های بزرگی از جمله احداث کارخانه‌های صنعتی در سطح کشور برداشته شده است.
مشایخی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توسط دولت، باید در سال 90 تعداد 2.5 میلیون شغل ایجاد شود و به تبع آن، مدیران شهرستان عنبرآباد نیز وظیفه دارند در راستای اجرایی شدن این طرح عظیم دولت همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید در راستای آموزش متقاضیان اشتغالزایی فنی و حرفه‌ای اقدام کنند، ابراز داشت: آموزش زیربنای هر شغل است، بنابراین اگر این کار صورت بگیرد، موجب می‌شود، این متقاضیان با تخصصی که دارند به آسانی در جامعه فعالیت کنند.
مشایخی بیان کرد: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان اشتغال خانگی باید برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد تا این طرح به نحو مطلوب اجرا شود و بتوان در راستای رفع بیکاری و کمک‌هزینه خانوارها گام برداشت.
وی افزود: اولویت ایجاد اشتغال در شهرستان حمایت از راه‌اندازی و احداث کارخانه‌های صنایع تبدیلی است که تاکنون گام‌های ابتدایی برای آغاز آن برداشته شده است، زیرا با احداث چنین کارخانه‌ها و یا معادنی می‌توان در راستای رفع بیکاری گام‌های اساسی برداشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول