اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ایلام خبرداد:

ارائه آموزش‌های انتظامی به مردم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام از ارائه آموزش‌های انتظامی در همه بخش‌ها به مردم استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های انتظامی به مردم
حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ارائه آموزش در حوزه ترافیکی و انتظامی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی به مردم برای افزایش مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار در استان ایلام است.
وی ادامه داد: تاکنون نیز در بخش‌های یاد شده اقدامات خوبی ارائه و انجام شده که این روند همچنان به صورت مستمر ادامه دارد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پلیس‌راه، راهور و دیگر بخش‌های انتظامی در حوزه‌های مرتبط با موضوع دوره‌های آموزشی را برای مردم ارائه کرده‌اند.
عباس‌زاده تصریح کرد: افزون بر این در این حوزه نیز فعالیت‌های مناسبی از سوی پلیس‌های تخصصی، پلیس فضای مجازی و حقیقی نیز انجام شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: این دستگاه انتظامی مصمم است خدمات ارائه شده به مردم از سوی نیروی انتظامی با استفاده از نظرات مردم اجرایی شود.
وی ادامه داد: نظرات مردم نیز یا به شیوه انتقاد، پیشنهاد و در بسیاری از موارد به صورت قدردانی از خدمات اراده شده پلیس به مسئولان نیروی انتظامی منتقل می‌شود.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: برخی موارد نیز نظرات مردم در قالب شکایت از ماموران نیروی انتظامی از طریق سامانه 197 در سراسر کشور از جمله استان ایلام به دست مسئولان حوزه انتظامی استان ایلام می‌رسد.
عباس‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه بازخورد تماس‌های مردمی با نیروی انتظامی استان ایلام که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام رصد می‌شود، درصد قدردانی و تشکر از کارکنان در مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام بیش از موارد دیگر است.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام یادآور شد: این آمار در حال حاضر در بازرسی نیروی انتظامی استان ایلام موجود است.
وی ادامه داد: ماهیانه به طور متوسط از سوی مردم 200 مورد تماس با سامانه 197 استان ایلام حاصل می‌شود که نزدیک 50 درصد آن قدردانی و تشکر از پرسنل نیروی انتظامی است.
این مسئول متذکر شد: درصدی از تماس‌ها 30 تا 40 مورد تماس‌ها در خصوص پیشنهادات است که از سوی مردم مطرح می‌شود.
عباس‌زاده اذعان داشت: همه تماس‌های دریافتی از سوی سامانه 197 به ویژه در بخش انتقادات مردمی از سوی فرماندهی انتظامی استان ایلام جمع‌بندی شده و مواردی که نیاز به بررسی و رسیدگی دارد در دستور کار قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول