اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال لرستان خبرداد:

هر ساعت 3 لرستانی ازدواج میکنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در هر ساعت سه ازدواج و در هر شبانه روز 74 مورد ازدواج در لرستان به ثبت می‌رسد.

هر ساعت 3 لرستانی ازدواج میکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عزیز شلال‌نژاد شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد از افزایش 31 درصدی طلاق در لرستان طی پنج ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در روستاهای لرستان در این مدت 321 مورد و در شهرها 949 مورد طلاق ثبت شده است.
مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: از نظر نرخ طلاق رتبه 15 را در سطح کشور داریم که متاسفانه در هر سه ساعت یک واقعه طلاق ودر هر شبانه روز 8 مورد طلاق در استان به ثبت می‌رسد.
وی با تشریح میزان ازدواج‌های ثبت شده لرستان طی مدت پنج ماه سال 90 افزود: طی این مدت 11 هزار و 544 واقعه ازدواج به ثبت رسیده، به گونه‌ای که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 2,2درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: در هر ساعت سه ازدواج و در هر شبانه روز 74 مورد ازدواج در استان به ثبت می‌رسد.
شلال‌نژاد از ثبت 14 هزار و 644 ولادت در این مدت خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش داشته است که در این مدت تولد 7 هزار و 617 نفر پسر و 7 هزار و 27 نفر دختر به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در این مدت  نیز 3 هزار و 891 واقعه فوت در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7,5 درصد افزایش داشته است. 
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول