اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام فرهنگی کمیته امداد کشور مطرح کرد؛

1000 دانش‌‌آموز خوابگاهی سابق در راس امور مهم کشور

خبرگزاری فارس: هم‌اکنون یک هزار و 140 نفر از دانش‌آموزانی که سال‌های تحصیلی خود را در خوابگاه‌های کمیته امداد گذرانده‌اند در جایگاه‌هایی نظیر نمایندگی مجلس، قضاوت، خلبانی و پست‌های مدیریتی مشغول به خدمت هستند.

1000 دانش‌‌آموز خوابگاهی سابق در راس امور مهم کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، امیر حسینی در آیین آغاز به کار مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی (ع) کمیته امداد میناب با اشاره به روند احداث خوابگاه‌های کمیته امداد در کشور اظهار کرد: این خوابگاه‌ها ابتدا به صورت استیجاری فعالیت خود را آغاز کردند.
وی گفت: با توجه به فعالیت استیجاری و آسیب‌های احتمالی، نهاد امداد بحث احداث خوابگاه‌ها را با هدف ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان پیگیری کرد.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون 98 خوابگاه ویژه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور وجود دارد که 39 خوابگاه متعلق به دختران و 59 خوابگاه پسرانه است.
وی ضمن اشاره به این که سال گذشته از یک‌هزار دانش آموز مقطع متوسطه و پیش دانشگاهی که در خوابگاه‌ها و مجتمع های فرهنگی تربیتی مستقر بودند 600 نفر موفق به قبولی و راهیابی به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها شدند افزود: بیشترین قبول شدگان مربوط به دانشگاه پیام نور است.
قائم مقام فرهنگی کمیته امداد کشور با بیان اینکه فرصت و امکانات را با تلاش و پشتکار باید غنیمت شمرد گفت: دانش آموزان باید تمام همت خود را برای ورود به دانشگاه‌های دولتی و ملی به کار ببندند.
وی گفت: در خوابگاه‌ها علاوه بر مباحث و کلاس‌های علمی و تقویتی درسی، کلاس‌های فرهنگی، دینی و مهارت‌های زندگی نیز برگزار می‌شود.
حسینی، دو بال علم و تقوی را عامل رشد و موفقیت در مراحل زندگی عنوان کرد و بیان کرد: در مسیر علم باید راه را با تلاش پیمود تا موفقیت حاصل شود.
وی ادامه داد: هم اکنون یک‌هزار و 140 نفر از دانش آموزان که سال‌های تحصیلی خود را در خوابگاه‌های کمیته امداد گذرانده‌اند در جایگاه‌هایی نظیر نمایندگی مجلس، قضاوت، خلبانی و پست‌های مدیریتی مشغول به خدمت هستند.
قائم مقام کمیته امداد کشور گفت: برای دستیابی به قله‌های موفقیت و افتخار راه برای همه باز و هموار است اما کمی همت و تلاش می‌خواهد.
حسینی، همچنین از افزایش اعتبار برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت پوشش خبر داد.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول