اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

70 برنامه در سطح استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفـت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی در استان مرکزی 70 عنوان برنامه اجرا می‌شود.

70 برنامه در سطح استان مرکزی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از 13 تا 19 مهرماه با پیام سهم من در امنیت و آرامش آغاز می‌‌شود که در طول این هفته برنامه‌های مختلف نظامی و انتظامی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد: در این هفته 70 عنوان برنامه در سطح استان اجرا خواهد شد که با برگزاری این برنامه‌ها مردم با فعالیت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی آشنا خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه مردم، مسئولان، کارکنان ناجا، خانواده‌های کارکنان ناجا و مجرمان مخاطبین این برنامه‌ها  هستند، ادامه داد: آشنایی مردم با اهمیت وجود نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در همکاری و همراهی آنان با پلیس خواهد داشت.
مجتبایی گفت: هفته نیروی انتظامی هدف متعددی را دنبال می‌کند که معرفی پلیس دانش بنیان، مدرن، مقتدر و کارآمد، ارتقای فرهنگ احترام به قانون و حقوق شهروندی، جلب مشارکت مراکز علمی و پژوهشی، تعمیق و گسترش نظم و امنیت اجتماعی، ایجاد تعامل حداکثری با مراجع و دستگاه‌های دولتی و... از مهمترین این اهداف است.
وی با اشاره به کسب عنوان اولی این نیرو در هفته نیروی انتظامی سال گذشته در بین استان‌های هم‌طراز ادامه داد: نیروی انتظامی هر روز به دنبال اقتدار و موفقیت بیشتر است و در این راه گام‌های ارزشمندی بر خواهد داشت.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سال گذشته گفت: در سال گذشته یک‌هزار و 90 کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی استان کشف و ضبط شد
مجتبایی ادامه داد: از هفته ناجا در سال گذشته تاکنون 64 هزار جرم در این استان به وقوع پیوسته که بیشترین  آن مربوط به جرایم رانندگی بوده است.
انتهای پیام،/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول