اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای همدان خبر داد:

راه‌اندازی کارگاه تست اثربخشی شیرآلات کاهنده مصرف آب

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای همدان گفت: برای نخستین بار در شرکت آبفای استان همدان کارگاه تست اثربخشی شیرآلات کاهنده مصرف آب راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کارگاه تست اثربخشی شیرآلات کاهنده مصرف آب
 سیدهادی حسینی بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برای نخستین بار کارگاه بررسی اثربخشی تجهیزات و شیرآلات کاهنده مصرف آب در محل کارگاه تست کنتور شرکت راه‌اندازی شد.
وی تصریح کرد: این کارگاه در معاونت بهره‌برداری و با پیگیری‌ها و همت دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد حوزه معاونت بهره‌برداری شرکت برگزار شد.
معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان همدان در ادامه با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف با توجه به هدفمندی یارانه‌ها ابراز کرد: هر چقدر به مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا بیشتر اندیشیده شود، علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری تصفیه، توزیع آب، جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب هزینه کمتری نیز بابت افزایش ظرفیت و توسعه منابع تولید آب و همچنین تأسیسات تصفیه فاضلاب اختصاص می‌یابد.
وی شیرآلات کاهنده مصرف را روش مناسبی برای حفظ محیط زیست دانست و افزود: دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب همدان در این راستا در سال‌های 87 تا 89 برابر بودجه اختصاص یافته اقدام به نصب رایگان 223 عدد شیر اهرمی روشویی، 64 عدد شیر اهرمی ظرفشویی، 313 عدد شیر اهرمی توالت، 205 عدد شیر الکترونیکی هوشمند و 89 عدد شیر زماندار فشاری در مدارس و مساجد سطح استان همدان و همچنین در ساختمان‌های اداری آبفا نصب شده است.
حسینی بیدار با توجه به تنوع محصولات کاهنده موجود در بازار خاطرنشان کرد: برای نخستین بار برای کنترل و انجام تست میزان اثربخشی و همچنین میزان مطلوبیت و بررسی همه موارد جانبی اثرگذار از لحاظ کیفی و فنی اقدام به راه‌اندازی کارگاه تست میزان اثربخشی تجهیزات کاهنده شد.
وی در پایان تصریح کرد: کارگاه تست میزان اثربخشی تجهیزات کاهنده در زمان و شرایط یکسان از لحاظ فشار و همچنین افت موضعی اتصالات، با تجهیز و بدون تجهیز کاهنده بررسی، اندازه‌گیری دقیق، مقایسه شده و میزان اثربخشی کاهش مصرف و همچنین میزان مطلوبیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول