اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

بهره‌مندی 64 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز خانگی

خبرگزاری فارس: معاون شرکت ملی گاز ایران از بهره‌مندی 64 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز خانگی خبر داد.

بهره‌مندی 64 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مصطفی کشکولی صبح امروز در بازدید از شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران اظهار داشت: شرکت ملی گاز با همه توان و ظرفیت در راستای افزایش خدمات‌رسانی و رضایت خاطر مردم تلاش می‌کند.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد افزایش کمی و کیفی تولیدات شرکت ملی گاز ایران هستیم و تمام تلاش خود را برای تامین گاز مردم مناطق سردسیر در زمستان به کار بسته‌ایم.
معاون شرکت ملی گاز ایران از بهره‌مندی 64 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز خانگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر و بر اساس آمار موجود بیش از 64 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز لوله‌کشی خانگی استفاده می‌کنند.
کشکولی تصریح کرد: هم‌اکنون مردم کشور در 880 شهر و 1500 روستا از گاز خانگی استفاده می‌کنند که رقمی بسیار ارزشمند است.
این مسئول یادآور شد: در شرایط کنونی تعداد 137 نیروگاه و 35 هزار واحد صنعتی در کشور نیز از خدمات گاز بهره‌مند هستند.
وی اضافه کرد: پارس جنوبی از مناطق مهم و اثرگذار در صنعت نفت و گاز است و بخش عمده گاز کشور در مجتمع گازی پارس و همچنین در پالایشگاه جم تولید می‌شود.
معاون شرکت ملی گاز کشور از تولید 700 میلیون مترمکعب گاز در کشور خبر داد و گفت: هم‌اکنون تولید سالانه گاز کشور 500 تا 700 میلیون متر مکعب است که بخش عمده آن از در جنوب کشور تولید می‌شود.
کشکولی با اشاره به خدمات ارزشمند شرکت خدمات غیرصنعتی گاز عنوان داشت: از دو سال قبل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران با هدف پشتیبانی و ارایه خدمات به خانواده‌های پرسنل با هدف کارایی بیشتر آنها تشکیل شد که اثرات خدماتی مثبتی در پی داشته است.
وی اذعان داشت: تولید، توزیع و خدمات غیر صنعتی سه رسالت شرکت ملی گاز ایران است که موفقیت‌های چشمگیری در این باره داشته است.
این مسئول خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای رشد و تعالی صنعت گاز کشور تلاش کنیم و نباید فرصت را هدر دهیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول