اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد:

افزایش 16 درصدی تولید میعانات گازی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز از افزایش 16 درصدی تولید میعانات گازی در کشور خبر داد.

افزایش 16 درصدی تولید میعانات گازی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهدی جمشیدی‌دانا در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین مراکز تولید و تصفیه گاز در کشور هستند و اهمیت زیادی برای شرکت ملی گاز دارند.
وی افزود: شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران در واقع نقش حمایتی خوبی از کارکنان و مدیران شرکت‌های نفت و گاز منطقه دارد و خدمات متنوعی برای این عزیزان ارائه کرده است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز، شرکت خدمات غیرصنعتی را مهم‌ترین پشتیبان خط مقدم تولید نامید و خاطرنشان کرد: امید همکاران ما در پالایشگاه‌های پارس جنوبی و فجر جم این است که بدون دغدغه بتوانند به تولید بپردازند و این میسر نمی‌شود مگر با پشتیبانی و رسیدگی به خانواده‌های ایشان در این شهرک که به خوبی توسط شرکت خدمات غیرصنعتی انجام شده است.
جمشیدی‌دانا با تشکر از زحمات چنگیزی در طی دوسال و نیم تصدی این مسئولیت تصریح کرد: جناب چنگیزی منشاء خدمات بسیاری در این مجموعه بوده‌اند و کارهای بزرگی انجام داده‌اند؛ ولی همچنان کارهای زیادی باقی مانده که مهندس هاشمی در ادامه راه باید به انجام برسانند.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش 16 درصدی تولید میعانات گازی در کشور خبر داد و گفت: در یکسال اخیر و بر اساس آمار موجود میزان تولید میعانات گازی بیش از 16 درصد افزایش یافته، ضمن اینکه در همین مدت شاهد افزایش 5 درصدی تولید گاز نیز هستیم.
وی افزود: افزایش 22 درصد ال.پی.جی و افزایش 7 درصد تولید گوگرد کشور نیز از دستاوردهای عظیم صنعت گاز کشور در یکسال اخیر است.
بهادر چنگیزی مدیرعامل سابق خدمات غیرصنعتی نیز در این آیین به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده در دوران مدیریتش پرداخت.
محمدمهدی هاشمی سرپرست جدید شرکت خدمات غیرصنعتی نیز در ادامه با سپاس از فعالیت‌های چنگیزی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با استفاده حداکثری از توان و تجربه نیروهای غیرصنعتی در راه خدمات‌رسانی به خانواده‌های محترم و همچنین در مسیر تعامل سازنده با ساکنین شهرک‌ها و مردم شریف و بزرگوار شهرستان جم به نتایج خوبی دست یابیم.
در پایان این مراسم، حکم سرپرستی هاشمی قرائت و مهندس کشکولی به نیابت از مدیرعامل شرکت ملی گاز ضمن تشکر از فعالیت‌های چنگیزی، حکم تصدی این سمت را به مهندس هاشمی سپرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول