اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گازرسانی به 9 روستای بستان‌آباد آغاز شد

خبرگزاری فارس: گاز رسانی به 9 روستای شهرستان بستان‌آباد با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و نماینده مردم این شهرستان آغاز شد.

گازرسانی به 9 روستای بستان‌آباد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به 9 روستای شهرستان بستان‌آباد، از مساعی کارکنان مجموعه شرکت گاز تقدیر کرده‌ و تلاش هر چه بیشتر آنان را برای تسریع در گازرسانی به مناطق محروم جامعه خواستار شد و گفت: واژه خدمتگزاری تلاش در راستای توزیع عادلانه منابع و اعتبارات و تحقق شعار عدالت اجتماعی است.
وی ضمن اشاره به مشخصات پروژه گازرسانی به 9 روستای بستان‌آباد افزود: این پروژه با میزان شبکه‌گذاری به متراژ حدود 59 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و با تحت پوشش قرار دادن 855 خانوار روستایی در قالب 4 هزار و 510 نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی به اتمام خواهد رسید.
وی تصریح کرد: ‌سرانه گازرسانی به هر خانوار روستایی این پروژه 20 میلیون ریال است که این امر بر اهتمام دولت خدمتگزار در زدودن غبار محرومیت و توسعه پایدار روستایی اذعان دارد.
 
*بهره‌مندی 80 درصدی خانوارهای بستان‌آباد از نعمت گاز
دینی با اشاره به بهره‌مندی 80 درصد خانوار کل شهرستان بستان آباد از نعمت گاز، عملکرد گازرسانی در این شهرستان را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: میزان بهره‌مندی روستاهای بستان‌آباد از متوسط استانی بالاتر است.
این مقام مسئول شرکت گاز اظهار داشت: گازرسانی به پنج روستا از سایر پروژه‌های اجرایی در شهرستان بستان‌آباد است که ان‌شاءالله با اتمام این پروژه‌ها و تسریع در نصب علمک و انشعاب گاز در کم‌ترین زمان ممکن، گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و ارزان گرمابخش خانه های روستایی این شهرستان خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن تشکر از همکاری مردم منطقه خاطر نشان کرد: بهره‌مندی تمام هموطنان عزیز از نعمت خدادادی گاز طبیعی، مستلزم مصرف بهینه و مدیریت صحیح مصرف است.
انتهای پیام/م30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول