اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی خبر داد:

گازرسانی به 30 روستای شهرستان هشترود

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: گازرسانی به 30 روستای شهرستان هشترود در دست اجرا بوده که به بهره‌‌برداری از این طرح‌ها بهره‌مندیشهرستان هشتورد از نعمت گاز به 57 درصد افزایش خواهد یافت.

گازرسانی به 30 روستای شهرستان هشترود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، محمد برقی‌مقدم در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای «خراسانلو» از توابع شهرستان هشترود ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای استان در راستای تحقق اهداف دولت عدالت محور و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم بیش از پیش رشد داشته است.
وی افزود: گازرسانی به روستای «خراسانلو» بخشی از پروژه گازرسانی به 16 روستای شهرستان هشترود است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 740 میلیون ریال افتتاح و  آماده بهره‌برداری شده است.  
برقی‌مقدم متراژ شبکه‌گذاری اجرا شده برای این پروژه را هشت و 250 متر دانست و اظهار داشت: با گازرسانی به این روستا 100 خانوار در قالب 350 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
مشاور مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به سایر پروژه‌های اجرایی شهرستان هشترود تصریح کرد: گاز رسانی به 30 روستای این شهرستان در دست اجرا بوده و پیمانکار مجری پروژه گازرسانی به چهار روستای آن نیز انتخاب شده و در مرحله اجرا قرار دارد که با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها زمینه بهره‌مندی 4 هزار و 200 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم شده و درصد بهره‌مندی شهرستان هشترود به بیش از 57 درصد افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول