اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های‌ روستایی کردستان اعلام کرد:

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ روستاییان کشور در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌ روستاییان و عشایر کردستان از برگزاری اولین دوره مسابقات پینگ‌پنگ روستاییان کشور به میزبانی استان کردستان در سنندج خبر داد.

برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ روستاییان کشور در سنندج
هادی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از 20 استان کشور در روز‌های 14 و 15 ماه جاری با همکاری بانک کشاورزی به نام جام مهرگستر در خانه پینگ‌پنگ شهرک بهاران سنندج برگزار خواهد شد.
کاظمی در رابطه با نحوه برگزاری این رقابت‌ها افزود: مسابقات پینگ‌پنگ روستاییان برای اولین بار در کشور و در رده سنی زیر 20 سال برگزار می‌شود.
به گفته رئیس هیئت ورزش‌های‌ روستایی و عشایری کردستان، هر تیم از استان‌های مختلف کشور با سه نفر ورزشکار و یک نفر مربی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت ورزش‌ روستاییان و عشایر کردستان همچنین از برگزاری مسابقات والیبال روستاییان منطقه دو کشور خبر داد و افزود: مسابقات والیبال روستاییان منطقه دو کشور با میزبانی استان کردستان هفته آینده با حضور استان‌های همدان، کرمانشاه و لرستان در سنندج برگزار می‌شود.
کاظمی به برگزاری یک دوره جشنواره پاییزه نیز در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه با فدراسیون در حال رایزنی هستیم که ماه جاری جشنواره پاییزه را در قالب بازی‌های بومی محلی در منطقه اورامان کردستان برگزار نماییم.
وی اظهار داشت: روستا‌ها به دلیل شرایط خاص خود و نبود امکانات فعالیت‌های ساماندهی‌شده کمتری از شهر‌ها دارند که باید با همکاری هیئت‌های مربوطه این فعالیت‌ها را سامان داد.
وی تصریح کرد: هیئت‌های روستایی و عشایری شهرستان‌های استان باید با جدیت در روستا‌ها فعالیت داشته باشند و در صورت نیاز از سوی تربیت بدنی مورد حمایت قرار گیرند.
کاظمی افزود: هیئت‌ ورزش‌های روستایی و عشایری کردستان از اول سال جاری تاکنون در بیش از هفت دوره مسابقات در رشته‌های مختلف حضور داشته و بیشترین مقام‌های دوم و سوم را به دست‌ آورده است.
به گفته وی، در حال حاضر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان در 14 رشته ورزشی فعالیت داشته و زیرپوشش بردن ورزش‌های پرطرفدار نیز در اولویت کار این هیئت قرار دارد.
کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این هیئت بیشتر در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دومیدانی، پینگ‌پنگ و کوه‌نوردی در دو بخش بانوان و آقایان و رشته کشتی در بخش آقایان وهمچنین ورزش‌های بومی و محلی فعالیت دارد.
انتهی پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول