اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنگره بین‌المللی قلب و عروق پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین کنگره بین‌المللی دانشجویی قلب و عروق با شرکت بیش از 500 دانشجو از نقاط مختلف جهان به کار خود پایان داد.

کنگره بین‌المللی قلب و عروق پایان یافت
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی قلب و عروق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: این کنگره با شرکت بیش از 500 نفر از دانشجویان و اساتید رشته‌های مختلف علوم پزشکی از 15 کشور دنیا برگزار شد.
توحید امامی با بیان اینکه در این کنگره چهره‌های سرشناس بین‌المللی و داخلی متعددی حضور داشتند، افزود: پروفسور آنتونیو کلمبو، مشهورترین اینترونشنیست دنیا از کشور ایتالیا و دانشجویان نخبه علوم پزشکی کشور در زمینه پژوهش، مهمترین شرکت‌کنندگان این کنگره بودند که برخی از آنها برندگان مدال‌های المپیاد جهانی و جشنواره‌های رازی در سال‌های پیش بودند.
وی ادامه داد: طی سه روز برگزاری همایش تعداد 190 مقاله در زمینه‌های مختلف تحقیقات قلب و عروق در قالب 50 سخنرانی و 140 پوستر ارائه شد.
امامی خاطرنشان کرد: همچنین کارگاه‌ها و نشست‌های علمی متنوعی نیز در حاشیه این همایش برگزار شد.
دبیر اجرایی این کنگره یادآور شد: مراسم اختتامیه نیز با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، نماینده وزیر بهداشت و شرکت‌کنندگان در این همایش برگزار شد و از ارائه دهندگان و داوران برتر همایش همچنین برگزارکنندگان کارگاه‌ها و نشست‌های علمی تقدیر به عمل آمد.
امامی عنوان کرد: طبق نظر بیشتر شرکت‌کنندگان، این همایش از جنبه علمی و اجرایی یکی از بهترین همایش‌های دانشجویی برگزار شده در سال‌های اخیر بود که قابل مقایسه با همایش‌های بین‌المللی سالیانه اروپاست.
وی یادآور شد: دانشجویان شرکت‌کننده در این همایش از کشورهای مختلف از جمله هلند، سوئیس، انگلیس، فرانسه و ... در این همایش حضور داشتند.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول