اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز سال تحصیلی صورت می‌گیرد؛

تحویل 603 کلاس درس در استان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان از تحویل 603 اتاق درس و اتاق با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

تحویل 603 کلاس درس در استان همدان
ابراهیم امینی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در همین راستا اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، با تحویل 603 کلاس درس و اتاق در قالب 45 پروژه آموزشی به استقبال ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید می‌رود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در تمام سطوح آموزشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، در خصوص اعتبار هزینه شده برای آنها گفت: این پروژ‌ه‌ها دارای 65 هزار و 110 متر‌مربع زیربنا بوده و اعتباری معادل 32 میلیارد و 500 میلیون تومان برای افتتاح آنها هزینه شده است.
مدیرکل سازمان نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان اضافه کرد: از تعداد 45 پروژه 13 پروژه با 194 کلاس و اتاق در شهرستان همدان، شش پروژه با 70 کلاس و اتاق در شهرستان ملایر و سه پروژه با 44 کلاس و اتاق در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته، دو پروژه نیز با 23 کلاس و اتاق در شهرستان تویسرکان به افتتاح می‌رسد.
امینی‌فرد تأکید کرد: در شهرستان اسدآباد 46 پروژه با 39 کلاس و اتاق و در شهرستان کبودراهنگ نیز پنج پروژه با 55 کلاس و اتاق به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان سخنانش گفت: همچنین پنج پروژه با 90 کلاس و اتاق در شهرستان رزن، چهار پروژه با 36 کلاس و اتاق در شهرستان بهار و سه پروژه با 52 کلاس و اتاق نیز در شهرستان فامنین افتتاح می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول