اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد:

پاسخگویی به شبهات دینی بانوان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دوره آموزشی برای پاسخگویی به شبهات دینی بانوان در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

پاسخگویی به شبهات دینی بانوان آذربایجان غربی
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با همکاری خواهران بسیجی دوره آموزشی در گستره استان برای پاسخ دادن به شبهه‌ها و سوالات بانوان در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد اجرای این برنامه در افزایش سطح آگاهی‌های مردم تاثیر بسزایی بر جای بگذارد.
وی افزود: دوره آموزشی شبکه خوشه‌ای تبلیغی برای افزایش سطح اطلاعات و ارتقای سطح دانش آنها برگزار می‌شود به طوری که مربیان مجرب و بامهارت به همه سوالات و ابهام‌های بانوان در امور گوناگون جواب می‌دهند تا آنها بهتر از گذشته با جایگاه خود به عنوان یک زن در جامعه اسلامی آشنا شوند.
این مسئول به برگزاری کارگاه‌‌های هم‌اندیشی دختران در پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز اشاره کرد و گفت: در این کارگاه‌ها تلاش می‌شود دختران جوان در مباحث مختلف مربوط به تحصیل، ازدواج و خانواده به بحث و مذاکره بپردازند تا مهارت‌های زندگی بین آنها برای ورود به اجتماع بیش از بیش افزایش پیدا کند.
عدلی برگزاری برنامه بهشت خانواده را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج بانوان سپاه شهدا عنوان کرد و افزود: این برنامه برای حضور مادران جوان طراحی شده است تا بانوان متاهل با شرکت در این قبیل برنامه‌ها با شیوه‌های ایجاد فضای معنوی در جامعه آشنا شوند و آموخته‌های خود را در زندگی خانوادگی به کار بندند.
وی با بیان اینکه کارگاه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تا پایان سال ادامه دارد، بیان کرد: این کارگاه‌های آموزشی از ابتدای سال جاری تاکنون با حضور دختران و زنان جوان برگزار می‌شود به طوری که تا پایان سال جاری اجرای این برنامه‌ها با کیفیت بهتر و در گسترده وسیع‌تر ادامه دارد و هم‌اکنون اثران مطلوب این برنامه‌ها در جامعه دیده می‌شود.
مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تخریب فرهنگ بومی بر روی بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنند تا از طریق انحطاط اخلاقی بین آنها به اهداف شوم خود مبنی بر سقوط اخلاقی جامعه ما تلاش کنند ولی دختران و زنان ایران اسلامی باید با هوشیاری این فتنه‌ها را خنثی کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول