اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مناطق آزاد حاصل شد؛

کسب 2 رتبه نخست روابط عمومی منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری فارس: روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد انزلی در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور موفق به کسب دو رتبه نخست شد.

کسب 2 رتبه نخست روابط عمومی منطقه آزاد انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، روابط عمومی منطقه آزاد انزلی در بخش‌های ارتباط با رسانه‌ها و تبلیغات، نمایشگاه‌ها و مراسم در نخستین جشنواره 19 شهریور ماه بخش مدیریت روابط عمومی منطقه آزاد انزلی در قسمت‌ ارتباط با رسانه‌ها در حالی رتبه نخست را از آن خود کرد که مناطق آزاد ارس و چابهار به ترتیب رده‌های دوم و سوم جشنواره را به دست آوردند.
در بخش تبلیغات، نمایشگاه‌ها و مراسم نیز بعد از این منطقه، مناطق آزاد ارس و اروند رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و روابط عمومی این منطقه در بخش ارتباط الکترونیک پس از مناطق آزاد اروند و ارس جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از طرف مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پنج رشته انتشارات، ارتباطات الکترونیک، ارتباط با رسانه‌ها، تبلیغات، نمایشگاه‌ها و مراسم و بخش تحقیقات، پژوهش و ارتباطات مردمی برگزار شد.
انتخاب و داوری آثار این جشنواره توسط محمد خجسته‌نیا، داوود زارعیان، حسین امامی، سیدشهاب سیدمحسنی، محمدرضا رسولی از اساتید ارتباطات و روابط عمومی انجام شد.
در پی فراخوان جشنواره در اردیبهشت سال جاری حدود 200 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بیشتر آثار در حوزه انتشارات و ارتباط با رسانه قرار داشتند.
در بخشی از احکام صادره که توسط بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس مرکز مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور امضا شده آمده است: نظر به اینکه براساس رأی هیئت داوران جشنواره روابط عمومی‌های برتر مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی مجموعه آثار ارسالی روابط عمومی منطقه آزاد انزلی حائز رتبه نخست شناخته شده به دریافت این لوح نائل می‌شوید، توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران گرانقدرتان را در اعتلا و تقویت فرهنگ روابط عمومی و نظام اطلاع‌رسانی کشور از خداوند متعال خواهانیم.
مراسم اختتامیه و تقدیر از روابط عمومی‌های برتر نخستین جشنواره روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با حضور علیرضا موحدی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و دیگر مدیران مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه هیئت داوران و اصحاب رسانه برگزار شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول