اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آق‎قلا:

شورای روابط عمومی آق‎قلا فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌آق‎قلا گفت: شورای روابط عمومی شهرستان آق‎قلا فعال می‌شود.

شورای روابط عمومی آق‎قلا فعال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ حاجی‎گلدی کر ‌امروز در نخستین جلسه شورای روابط عمومی این شهرستان اظهار داشت: باید با ارائه اطلاعات درست به جامعه اهداف جنگ نرم دشمن را بی‎اثر کرد و خدمات زیادی که تاکنون صورت گرفته را برای مردم بازگو کرد.
وی تصریح کرد: شهر آق‎قلا در قبل از انقلاب از نعمت آب آشامیدنی بی‎بهره بودند اما به برکت انقلاب اسلامی کل شهرستان از این نعمت بهره‎مند شدند.
فرماندار شهرستان آق‎قلا با اشاره به فقری که در رژیم شاهنشاهی مردم این شهرستان با آن دست و پنجه می‎زدند، گفت: در گذشته کل شهر آق‎قلا سه چهار گیرنده تلویزیون بیشتر نداشتند اما اکنون مردم این شهرستان از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند.
‌کر با اشاره به نقش روابط عمومی‎ها به عنوان حلقه واسط مدیران و مردم اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید در انعکاس خدمات نظام تلاش کنند.
وی ادامه داد:‌ امام راحل و مقام معظم رهبری بارها تاکید فرمودند که خدمات نظام را برای از بین بردن توطئه‎های دشمنان به مردم بازگو کنید.
فرماندار شهرستان آق‎قلا نقش روابط عمومی‎ها را در شرایط کنونی بسیار با اهمیت خواند و گفت: باید مدیران ادارات نگرش خود در بخش روابط عمومی تغییر دهند و فقط روابط عمومی‎ها را برای نصب پارچه نخواهند.
کر فعال شدن مجدد شورای روابط عمومی را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: از این پس و به صورت ماهانه عملکرد روابط عمومی‎های ادارات از سوی روابط عمومی فرمانداری این شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و فعالان این بخش در جلسه شورای اداری تجلیل می‎شوند.
وی بر ضرورت تقویت فرهنگ‎ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‎ها باید نسبت به معرفی ویژگی‎های فرهنگی و خرده فرهنگ‎ها منطقه تلاش کنند چرا که هزاران سایت و شبکه‎های ماهواره تشکیل شدند تا بر ناکارآمدی نظام و اختلاف بین اقوام و مذاهب تاکید کنند.
فرماندار شهرستان آق‎قلا اظهار داشت: کوتاهی در تقویت خرده‎فرهنگ‎ها و ترویج اندیشه‌های اسلامی و فرهنگ‎سازی موجب می‌شود که دشمن به راحتی بر روی جوانان ما سرمایه‌گذاری کنند.
کر ادامه داد:‌ تلاش داریم در دهه فجر امسال با انتشار ویژه‎نامه‎ای اقدامات ادارات این شهرستان را به اطلاع عموم برسانیم.
وی با بیان اینکه نبود امکانات نباید توقف فعالیت روابط عمومی‎ها شود، گفت: تقویت امید به آینده در بین مردم موجب افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.
فرماندار شهرستان آق‎قلا با اشاره به اولویت‎های نظام گفت: دشمن در تلاش است که با ایجاد شبهه و اختلاف مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد کند.
کر همچنین با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در سطح کشور، افزود: دولت برای اینکه برنامه‎ریزی درست و اصولی برای توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد زمان سرشماری را از 10 سال به پنج سال کاهش داده است.
وی تصریح کرد:‌ دشمن در تلاش است که با ایجاد شبهه نسبت به دریافت درست اطلاعات در سرشماری آتی خلل ایجاد کنند باید به مردم اطمینان داده شود که اطلاعات دریافت شده از سوی مردم کاملا محرمانه خواهد بود.
فرماندار شهرستان آق‎قلا همچنین گفت:‌ باید اطلاعات مربوط به مصوبات سفر رئیس جمهور به اطلاع مردم رساند شود تا به افزایش شاخص‎های که از بهره‎برداری این پروژه‎های در این شهرستان ایجاد می‎شود مطلع شوند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول