اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به انتقال آب کارون؛

نمایندگان خوزستان با رئیس جمهور دیدار میکنند

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خوزستان از دیدار اعضای مجامع نمایندگان استان‌های خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری با رئیس جمهور خبر داد.

نمایندگان خوزستان با رئیس جمهور دیدار میکنند
سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دنبال کلنگ‏زنی طرح انتقال آب بهشت‏آباد از سرشاخه‏های کارون، اعضای مجامع نمایندگان خوزستان، لرستان و چهار محال و بختیاری در جلسه‏ای قرار گذاشته‏اند که در آینده نزدیک با رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر نیرو دیدار و دغدغه‏های خود را در خصوص انتقال آب کارون مطرح کنند.
وی با اشاره به اینکه انتقال آب از سرشاخه‏های کارون برای استان‏های خوزستان و لرستان مخرب است، ادامه داد: طرح انتقال آب از سرشاخه‏های کارون، آب شرب و کشاورزی را از این استان‏ها می‏برد و باعث می‏شود تا این استان‌ها با مشکلات اساسی روبه‌رو شوند.
حسینی با تاکید بر اینکه هر یک از مجامع استانی مسئولیت برگزاری یکی از این جلسات را برعهده گرفته است، افزود: هر یک از این مجامع استانی قرار است مسئولیت برگزاری و هماهنگی یکی از این جلسات را برعهده بگیرد و منتظر هماهنگی‌های لازم در این باره هستیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح انتقال آب از سرشاخه‌های کارون به فلات مرکزی کشور موسوم به «بهشت‏آباد» بیش از یک میلیارد و 100 میلیون متر مکعب از آب‏های رودخانه کارون را از سرشاخه‏های آن به فلات مرکزی منتقل می‏کند و خوزستان را در مشکلی بزرگ فرو خواهد برد.
قرار است در آینده نزدیک این طرح کلنگ‏زنی شود و نمایندگان خوزستان در این باره تهدید به استعفا کرده‏اند با این وجود، مجریان این طرح عکس‏العملی نشان نداده‏اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول